23 aprilie 2012

Gărgăriţa


Sprintenă ,voiasă,
Gărgăriţa zboară,
Unde oare ?De ce oare?

Este foarte curajoasă,
Şi e foarte curioasă,
Cu noi vrea ca să vorbească.

Gărgăriţa-i gospodină,
Iar plăcea să locuiască,
La noi lângă  fereastră.

florentindraganescu din vol. Micul Univers Fermecat

36 de comentarii:

Gazduire web spunea...

Foarte frumoasa gargarita :P

Geamuri termopan spunea...

ce draguta poezie..o sa o invat pe nepoate mea:D

Masaj erotic spunea...

atat de frumoasa este poezia incat nu pot sa nu o dau mai departe:D:D

florentin spunea...

:))ms!

Plan de afaceri spunea...

hihihi ce poezie draguta :D:D

Invitatie nunta spunea...

Hihihi...imi plac gargaritele:X!

Laptop spunea...

ce draguta este poezia!

Inchiriere masini spunea...

Frumoasa poezia...:)

Leasing auto spunea...

Foarte frumoasa poezia!!:)

Poze spunea...

imi place foarte mult poezia si am aratat blogul si nepoatei mele

Masini de vanzare spunea...

Imi plac gargaritele foarte multt:D:D

Masina de spalat spunea...

buburuza scumpa:*

Mobilier la comanda spunea...

Ce draguta e poezia :)

Magazine online spunea...

Numai buna pentru copilasi si nu numai :P

Scutere de vanzare spunea...

Cand eram mica mereu cantam acel cantecel cu gargarita...:) frumoasa poezie:)

Oferte revelion spunea...

ce gargarita frumoasaa:X

Produse cosmetice spunea...

Ce frumoasa e poza :D si poezia de asemenea

Telefoane mobile spunea...

Asa dragalasa ee:X

Proiecte de case spunea...

Foarte frumoasa poezia ;)

Spatii comerciale spunea...

Ce draguta e :X::X

Vanzari auto spunea...

ce poezie draguta!!:)sunt sigura k i ar placea fetitei mele..:X

Panou solar spunea...

Foarte frumoasa. Felicitari! :)

Scule spunea...

Foarte dragute sunt gargaritele;)

Scoala soferi spunea...

Foarte dragute si frumoase:)

Usi interior spunea...

Este super blogul tau!!! nu stiam asa multe poezii..multumesc mult:D

Parfumuri online spunea...

Nice, i like it! ;)

Tratamente naturiste spunea...

Mai macar pe blog sa mai citesc o poezie daca prin carti nu prea dau..

Scaune spunea...

imi aminteste de copilarie knd mi se punea din zbor o gargarita pe mana si eu incepeam sai cant....

Piese auto spunea...

Pe cand o carte cu poezii? ai talent :)

florentin spunea...

@ Piese auto: din pacate editurile pe care le-am contactat nu au dorit acest lucru,cu toate ca in raspunsul lor a existat recunoasterea ca sunt "apte" de publicare :(

Tigle metalice spunea...

Nu inteleg si ma irita de ce editurile doresc sa publice multe alte lucruri si cand e vorba de poezioare pentru copiii nu o face.eu am cautat pentru nepotica mea niste poezioare asa ca ale tale si nu prea am gasit!! Pacat! ar trebuii sa insisti pe bune!:)

florentin spunea...

:) am sa mai incerc,fireste nu ma voi da invins!

Cazare Brasov spunea...

Eu am cautat acum ceva timp o carte cu poezii pentru nepoteii mei si am gasit numai tampenii, eu zic sa mai incerci, este pacat, chiar ai potential! Mult succes in continuare!

Pensiuni Busteni spunea...

in locul cartilor de poezii pentru copii apar tot felul de carticele cu batai sa nu mai vorbesc despre jocurile pe calculator.pacat pentru ca poeziile fac parte din copilaria lor

Silicoane spunea...

poezioarele astea imi amintesc de mine cand eram copil si ma chinuiam sa le invat cu toate ca ele sunt foarte simple :)

Transport marfa spunea...

merg pentru copii mici poeziile!