16 decembrie 2012

Îngerul din vis


Când noaptea lin coboară,
Văzuta-n vis îngerul meu,
În haina albă ca omătul.

Cu aripile-ntinse,cu ochii mari,
Cu zâmbet dulce, el coboară,
Ferască-mă de soart-amară.

Mergi tu înger şi o stea să furi,
Aia luminoasă, mai frumoasă,
Şi s-o duci la mândra mea.


În somnul dulce al noptii ,
Tu la geam să i-o aşezi,
Ca s-o apere de vreme rea.

Înger  zbori  încetişor,
Şi îngână-n somnul ei ,
Un cânt dulce de-amor.

Înger, tu norocul meu,
Să-i şopteşti numele meu,
Şi să-i spui de dorul meu.

din vol. În nopţile albe ,florentindraganescu 06.05.2010.

3 comentarii:

pajurita spunea...

Foarte frumoasa poezia....mai scrie

florentin spunea...

@pajurita : OK! incerc :)

Pensiuni Moeciu spunea...

"Înger, tu norocul meu,
Să-i şopteşti numele meu,
Şi să-i spui de dorul meu."
Ingerii pot face asta pentru noi...doar sa i rugam :) iar tu o faci foarte frumos!