2 ianuarie 2014

Mintim mult!

Mintim muuuult...pe una mai mult decat pe cealalta, mintim si ne place sa fim mintiti, detestam oamenii ipocriti fara a ne da seama ca suntem de cele mai multe ori noi insine. De ce ? E d' aia, si din aceleasi motive in ambele cazuri mai sus mentionate :

pentru ca ne eschivam - amanam un raspuns in speranta nebuna ca ceva se poate imbunatati de la sine;

ne construim cu truda o imagine in fata celuilalt -asa suntem mai usor acceptati si ne simtim in siguranta;

prezentam altfel evenimente din viata noastra - pentru ca ne e rusine cu ele, pentru ca ne temem groaznic ca putem fi judecati si daca este ceva ce uram mult, asta e judecata celorlalti si aici toti suntem experti si ne perfectionam, ar trebui sa ne nastem cu diploma-n scutec.

E o chestiune de alegere si de mod de viata, chiar daca pana la un moment dat ai trait asa si te-ai inscris cel putin in unul din putinele tipare mai sus exprimate nu inseamna ca nu vrei, nu poti si nu ai sanse de reeducare, pardon autoreeducare intrucat chestiunea asta priveste direct si personal individul...schimbarea vine din interior.

In discutii puteam sa imi prezint istoricul altfel, cosmetizat, sa sterg cu buretele ce nu imi convine si nu ma avantajeaza pentru a place definitiv si irefutabil (da, am scris bine)...da nu am facut-o si nici nu o s-o fac...ma simt mult mai bine asa, liber,chiar daca asta aduce responsabilizare si responsabilitate, sunt bine asa si mi-au trebuit 35 de ani sa ajung la concluzia asta...cam mult, nu ?

Niciun comentariu: