2 martie 2014

Swing

Swingul, spun unii, ca este musai dragoste in grup si mai spun unii ca, Swingul este acel gen de  relatii cu persoane de acelasi sex. Fals si, iar  fals. Swingul poate insemna si ceva in grup, dar in principal presupune o schimbarea a partenerilor (tu barbat cu partenera altuia, iar el cu partenera ta).
Acum legat de asta sa va zic ceea ce stiu: Swingul este o solutie pentru cuplurile in varsta, unde a intervenit monotonia; cuplurile tinere nu apeleaza la asa ceva. Aici iarasi trebuie facuta distinctia dintre Romania si restul lumii. In Romania da, in general tinerii apeleaza la Swing, dar nu inseamna ca e musai sa fie asa. In alte tari nu este deloc asa. O sa va spun si de ce in Romania se intampla asta.
Swingul nu este o inventie de data recenta, el are o vechime mai mare de 15 ani si, a aparut prin America anilor 50. In schimb, daca ne referim la tara noastra, e o apritie noua... Din, ceea ce stiu eu, nu din vorbe, in Bucurestin sunt vreo trei cluburi, printre care si acesta:  
Parerea mea pe care o si exprim aici este aceasta.
Nu pot spune daca swing-ul distruge sau rupe o relatie, deoarece nu am practicat asa ceva si nici nu cunosc pe cineva care sa practice asa ceva, dar daca exista un cuplu care accepta asa ceva are din partea mea respect, pentru ca au curaj si sunt descuiati la minte.
Fac precizarea ca nu cunosc dimensiunea fenomenului la noi si nu condamn nici pe cei care refuza asa ceva.
Eu unul refuz sa arunc cu pietre in cei care practica asa ceva. Eu zic altceva: si daca face asa ceva, ce? Faptul ca cineva practica sau nu swing-ul nu ma intereseaza. Sau, din contra, ar creste in ochii mei daca ar  fi sinceri si ar recunoaste asta.Am inteles ca sunt si vedete care practicata swingului. Sunt curios, ce gandeste despre asta! Cred ca imi e permis sa fiu curios din acest punct de vedere? Daca sunteti si voi curiosi intrati pe: swing romania . Nu trebuie sa recunoasteti, ca n-o sa stie nimeni, pentru ca discretia este garantata.
Din blogosfera romaneasca eu va doresc distractie placuta si-o primavara minunata!

Un comentariu:

Mihaela Pojogu spunea...

Nu ma fascineaza absolut fenomenul si nu mi se pare normal, dar fiecare e liber sa faca ce vrea in privat.