18 septembrie 2014

Lincos- magazin online

Azi, am sa abordez un pic subiectul magazinelor online si in mod special este vorba de magazinul celor de la Lincos. Un magazin din online care comercializeaza produse utile noua. In acest magazin gasim unelte, scule, componente pentru diverse utilaje necesare in munca de zi cu zi.
De multe ori suntem pusi in situatia de a ne repara singuri anumite lucruri pe care le avem. Din lipsa banilor, nu putem apela la profesionisti si, atunci este bine sa avem scule profesionale.
In multe cazuri, cand avem nevoie de scule, cel mai usor este sa apelam la internet. Cautam informatii despre produsul ce urmeaza sa-l cumparam, iar netul ne este cel mai bun prieten intr-o asemenea situatie. De aceea magazinul Lincos, este unul din cele mai complete magazine online prezente pe piata de profil. Pe langa gama diversificata de produse, pe care o ofera, exista si informatii utile.
Stiu ca sunt anumite persoane care apeleaza la amici, prieteni sau colegi cand vor sa cumpere produse de acest gen. Este mai comod! Dar sfatul meu este acela de a cauta informatii la comerciant sau producator. Nu stiu cati din amici, prieteni sau colegi mei ar putea sa imi de-a informatii utile despre uneltele de care am eu nevoie in gospodaria mea. De aceea eu caut informatiile pe net, la magazinul de unde intentionez sa achizitionez acel produs. Spre exemplu, pentru: clesti lincos, normal ca informatia am luat-o de pe site-ul celor de la Lincos, doar ei sunt in masura sa ma lamureasca.

Sa revin si la subiect, eu am descoperit acest magazin cu totul intamplator. Cautam niste piese pentru un compresor al unui amic, vopsitor auto. Printre magazinele pe care le-am vizitat cel de la Lincos, este de departe cel mai OK!. Si, nu doar pentru modul in care arata site-ul, important de altfel,. ci pentru gama variata de produse comercializate. Cum ar zice un amic de-al meu: " Ai frate de unde sa alegi" . In cazul de fata se potriveste de minune aceasta vorba. Sunt o multime de scule si componente de calitate.
Asadar, eu prefer sa imi iau informatia si produsul necesar din mediul online! Este usor, comod si nu mai trebuie sa umblu prin oras din magazin in magazin. Lincos, este de acum in agenda mea, iar atunci cand voi fi nevoit sa fac o noua achizitie pentru mine sau un apropiat de al meu, voi apela cu incredere la ei!




Voi, faceti cumparaturi din magazinele online?

Niciun comentariu: