12 februarie 2015

Curs de dansuri pentru copii avansati

                                         Curs de dansuri copii avansati


Trebuie sa recunosc, inca de la inceputul acestui articol, ca mie nu imi prea place sa dansez...Asta si datorita faptului ca, fiind copil, am avut cu totul alte preocupari. Mai precis, mi-a placut sa fac sport. Mai trebuie sa va spun ca pe vremea mea nu existau cursuri de dans, asa cum sunt acum.
Chiar daca pentru mine nu a fost o atractie, totusi cosider ca cei care fac cursuri de dans, fac un lucru important. E o munca extrem de dificila, pe langa talentul pe care trebuie sa il ai. Sa inveti anumite dansuri nu e atat de simplu si usori. Mai trebuie sa mentionez si faptul ca vizionand anumite concursuri am vazut dansatori care au suferit accidentari. Totul pentru a face performanta.

Am spus ca nu stiu sa dansez, dar despre dans si dansuri am mai scris si cu siguranta voi mai scrie. Consider ca ar trebui sa stim sa dansam, catusi de putin. Atunci cand mergi la o petrecere va trebui la un moment sa si dansezi, nu numai sa mananci stand la masa.
Stiu persoane care au urmat diferite cursuri de dans deoarece au dorit ca la evenimentul unic din viata lor, nunta, sa nu se faca de ras in fata familiei, prietenilor, invitati...

Pentru cei ca mine s-ar putea sa fie totusi cam tarziu, dar pentru copii este mult mai usor sa invete sa danseze, iar un curs de dansuri copii avansati este un pas inainte. De asemenea, o cariera profesionista, in lumea dansului trebuie sa parcurga si aceasta etapa.
Sunt foarte multi copii care au urmat cursurile de dans pentru copii avansati si acum fac cariera in lumea dansului. Dansul a devenit pentru ei o meserie si o sursa de venit.


Acum, revenind la situatia mea si a multora ca mine, sunt ritmuri noi, dansuri noi despre care nu stiam nimic. Pe vremea mea erau cate stiluri de dans acum, sunt atat de multe ca nici nu le pot tine minte.

Am mai citit, pe ici pe colo, cateva opinii legate de dans. Unii considera ca dansul profesionist poate fi facut dor de cei care au talent, dar in opinia mea, nu toti dansatorii pe care eu i-am vazut, s-au nascut cu acest talent. Dansul inseamna si multa munca, ambitie si sacrificiu. Asa vad eu acesta arta. Arta dansului modern.

Nu stiu, daca cei care veti citi acest articol, va veti hotari sa trimiteti copii la cursuri de dans, dar eu daca as avea copii as face-o!

Niciun comentariu: