25 februarie 2015

De la altii: Gâlceava galinaceelor

Pentru ca mi-a placut! Sper sa va placa si voua:

  E zarvă mare-n cotineaţă,
trezite-abia din picoteală,
găinile, de dimineaţă,
sunt puse pe cotcodăceală.
- Eu am avut un vis sinistru,
cotcodăci o Cochinchină,
cum unul, care-a fost ministru,
zicea că noi am fi... uzină,
să facem ouă, la comandă,
când se apasă pe buton,
şi să le-aliniem pe bandă,
precum soldaţii în pluton,
c-ar fi-nvăţat el în liceu
că, artificial umflat,
produsul meu galinaceu
îl fac chiar gata... ştampilat.
- Să ştiţi că, fetelor, de aia
asupra lui arunc dojană,
urându-i să-l mănânce Gaia,
interveni o Paduană,
în timp ce-şi admira penajul.
Eu, dragelor, pentru moment,
vă las, că n-am făcut menajul
şi (ştiţi voi!) sunt de... ornament!
Foindu-se într-un cuibar,
o transilvană Gât golaş
se-nvrednici să spună doar:
- Îmi pare rău, sunt în relaş!
- Atac, pe faţă, la pudoare,
a ridicat o Langshahn glasul,
nu vreau să-şi vâre nimeni nasul
în fundul meu de ouătoare,
că nu-s Moţată Olandeză,
cu condicuţă să lucrez!
Mai bine grevă japoneză,
decât să mă... prostituez!
Sau, facem grevă, ca la carte,
şi nu ne mai ouăm... nici moarte.

   autor Ilie Bâtcă


Niciun comentariu: