28 februarie 2015

Un om civilizat si cult...

Se spune ca un om civilizat si cult, trebuie sa fie, cum ar spune romanul ( trendy ) - in pas cu moda. Desi pe undeva, sa exprim romaneste, anumite tendinte - dupa modesta mea parere - nu se potrivesc chiar la toata lumea. Am vazut la televizor cum niste calugari se zbenguia in zapada proaspata. Mi-am zis, este normal, fiecare din noi are dreptul la bucuriile oferite de natura. Am vazut un meci de fotbal, de peste hotare, cand la finele meciului castigat, oamenii sareau in " sus " de bucurie. Normal am spus, castig si tinerete. Dar cand am vazut un barbos, imitand aceleasi gesturi, spre surprinderea mea, voiam sa-i spun - mai batrane, ce faci ? Esti in mintea lor? Sigur, era tanar, dar avea barba de calugar. Dar de ce sa nu arate tanar ? De ce oamanii maturi nu se rad ? O fi la moda, dar sa arate mai batrani si mai urati, nu-i inteleg.

Niciun comentariu: