10 martie 2015

Gazduiesc: S-a uitat pentru ce esti profesor

...Si ieri, ca intotdeauna, am incercat sa fac ceva pentru elevii mei....Asa mi se pare normal ca noi, dascalii, sa le luam apararea, chiar daca invata mai bine sau mai putin bine, sa le dam un sfat, sa le spunem ca si ei au drepturi ...Dupa inca o saptamana in care s-a dat caldura pana la ora 12, ori nu s-a dat deloc-pentru ca ,,s-a incalzit afara'', cand in clasele a saptea erau 16,5*C -17* C , la ora 15, am iesit pentru 5 minute-cat este pauza-sa scandam ,,Vrem caldura'' ...Eu si copiii din clasele a saptea...Culmea este ca unii colegi cred ca am vrut sa ,,lovesc '' in anumite persoane, dar, fratilor, v-ar conveni ca fiii si fiicele d-voastra sa aibe aceste conditii in scoala ???....
Uneori nu mai inteleg nimic ...Sistemul acesta bolnav ne-a spalat creierul cu atatea hartii si procese verbale si actiuni inutile, si comisii pompoase, incat s-a uitat pentru ce esti profesor...


Sursa: Caramela Luciana- facebook. com

Un comentariu:

all spunea...

Sa speram ca pana la urma toate aceste probleme for fi intelese de acestia ce le creaza si sistemul se va schimba pana Nu e prea tarziu