19 septembrie 2016

Fotolii cu masaj. Intamplare reala

Fotolii cu masaj. Intamplare reala


Aseara, in centrul vechi, din orasul meu...Intamplare reala, detaliile sunt neimportante. Eram ieri-seara prin Centrul Vechi al Bucurestiului, intr-un local destul de vechi, dar modernizat. La un moment dat vad o blonda (arata super-bine, cu o fustita super-scurta, demna de o vreme mult mai buna) care se plimba printre mese. NU era chelnerita, ca niciodata nu servea pe nimeni. Parea angajata a localului, dar nu-mi dadeam seama care-i rolul ei. Intr-un final aflu eu si de chestia asta: fotolii cu masaj

La un moment dat se apuca sa facut si poze. O amica imi spune: nu-i mare lucru sa apese pe un buton. La care imi vine mie o gluma: e blonda, pentru ea e foarte greu.

Trecand peste gluma, am cazut pe ganduri: De ce? Pentru ca isi facea reclama pentru fotoliu cu masaj pe care il avea in hol....si, nici nu intelegeam de ce il poza...mai ca imi venea sa o intreb, dar amica nu ma lasa, sigur:)



Cat de placut este sa nu intrebi, e clar ca cei care aleg sa fac asta n-au informatie. Acum zic, in alta ordine de idei ca orice meserie este placuta pentru majoritatea celor care o practica (da, poate deveni repetitiva si obositoare, dar un pic de pasiune tot ai cand o practici). Si, ma refer la cei care culeg informatii din teren, jurnalistii desigur!  De asemenea, nu intreb cat de banoasa este (ori cat de mari sunt investiile initiale intr-un fotoliu masaj). Intreb pur si simplu CAT ESTE DE GREU? Oare poate fi cumparat de catre oricine?


Si incep cu trei chestii gasite pe scauneonline.ro:


1. Fotoliile ce au functia de masaj pot fi utile la birou. Te poti relaxa tu sau clienti.
2. Un "fotoliu cu masaj" ne poate face viata un pic mai usoara, Dca activitatea noastra presupune sederea pe un scaun.
3. Un fotoliu cu masaj, de foarte buna calitatea va permite mai multe tipuri de reglaje

Asadar, pentru cei care doresc sa se relaxeze, sa elimine starea de oboseala, recomand cu scaun cu functii de masaj.

Niciun comentariu: