3 februarie 2019

PRO Romania un partid votabil?

PRO Romania un partid votabil?

Tocmai cand il laudam pe Ponta pentru ca o va pune Corina Cretu pe locul I pe lista de europarlamentare, ceea ce ar face din PRO Romania un partid votabil, "pisicutul" a dat "lovitura" si a importat in mai putin de 48 ore 2 securisti de prim rang, procedand la fel ca vaca, dupa ce umple galeata cu lapte ii trage o copita. Astfel ca ma vad nevoit sa ma intorc in calitate de votant in matca numita PSD, mai ales dupa ce am citit in aceasta dimineata in toate fluxurile de stiri ale propagandei, ca PSD a produs cel mai de stanga buget posibil. Asta mi-am dorit si asta am votat in permanenta,
haiducia de stanga, care ia impozitele la sange de la multinationale si smecherii care castiga miliarde de euro din Romania si ii imparte la medici, profesori, pensionari, pentru ca nu-i asa, daca tot ne jefuiesc astia tara, ne defriseaza padurile, ne storc si ultima picatura de resurse naturale, macar sa profite si poporul, cat de cat, din acesti bani. Zic si eu...

PS. Problema e ca le-a dat si la securisti de i-a umflat. SRI, STS, SIE, la toti.

5 comentarii:

e-provincia spunea...

Ar fi bine sa taie la rectificare bugetele securistilor.Altfel o sa cred ca de fapt nu se vrea dretatea in Romania.

alexpot spunea...

Le da acum sa aprobe Iohannis bugetul, sa nu se planga la UE ca este afectata siguranta nationala si le taie la rectificare. Asa au facut si anul trecut

Alexandru spunea...

Mie nici nu-mi mai vine sa votez in aceasta tara...

Maria spunea...

Acel partid nu este nimic altceva decat o diversiune. Cat despre ce votezi dumneata, ai libertatea de a vota ce vrei tu. Peace!

Silviu spunea...

Nu stiu daca se mai poate face ceva cu aceasta tara...