25 iunie 2011

Căprioara




Pe un munte pustiu,sălbatic,
La adăpostul unei stânci,
O căprioară iedul îşi hrănea.


Cu botul mic,catifelat şi umed,
Cu ochii închişi şi blana mătăsoasă,
Puiul de căprioară se-odihnea.

Când ochii el şi-deschidea,
Ea,căprioara lung în zare se uita,
De vânătorul iscusit acolo sus...
                               el e păzit!

.....................................................
 
             florentindraganescu.25.06.2011.
       din volumul  Diamante pentru cei mici.

5 comentarii:

Brandusa spunea...

Citim si noi cei mari:)
Oricati ani am pune pe umar, sufletul ne ramane copil.

Anonim spunea...

eu si acum citesc basmele lui ispirescu...iar micile tale poezioare imi fac ziua mai frumoasa...felicitari...

Suflet de curva spunea...

mda ...frumoasa

Masaj erotic spunea...

imi aduce aminte de ispirescu cat citeam ...frumoasa

Reparatii frigidere spunea...

draguta poezioara.imi aminteste de pobestea cu bambi