17 martie 2014

Apelati la firme specializate!

Acum nu stiu daca stiti, dar in toamna  am fost nevoiti sa ne mutam intr-o alta locuinta. Stiti, vorba aceea: Dumnezeu iti inchide o usa, dar iti deschide un geam,asa si cu mine!
Am cautat cu disperare un loc unde sa ne putem mutam cu mobila, haine, cu toate acareturile…..cand intr-o zi a aparut ca din senin o oferta nesperata de a ne muta cu chirie intr-o casa la curte.
La prima vedere a casei, va spun sincer eu, unul m-am speriat! Si, nu din cauza dimensiunilor pe care le avea curtea si casa! Ci, datorita faptului ca nu mai fusese locuita de mult timp era plina de mizerie, mobila era vai mama ei ….de curte ce sa mai zic! Era un dezastru, de la un capat la altu!
In urma discutiilor, pe care le-am purtat cu proprietarul am am cazut de acord sa inchiriem dar sa ne scuteasca doua luni de plata chiriei pentru a face curatenie! Oricum, tot mult mi se parea, simplu cat de cat!
Am chemat in ajutor rudele ca sa ma ajute la efortul de a face curatenie. Neasteptat pentru mine, curatenia a durat cam mult. Nu stiu de ce pana am terminat curatenia, ne-am tot invartit si nici pot spun ca am fost multumit! Sincer! !
Si, totusi exista ceva care m-a multumit si, anume parchetul care fost bine lustruit, dar nu stiu cu ce ca nu l-am curata eu!
In rest….geamurile parca aveau mai mult dare decat inainte! Gradina care era plina de balarii am curatat-o eu, asadar am  avut rabdare si a iesit bine!
Acum, ce sa va zic, ca un amic a fost si el in aceeasi situtie, adica s-a mutat! Intalnindu-ma cu el si stand la o bere am discutat pe aceasta tema si mi-a spus ca el a apelat la o firma si intr-o zi curatenia a fost gata, iar a doua zi s-au putut muta. Nu ca mine dupa aproape cinci zile de efort sustinut!Ce sa mai ii povestesc eu de curatenia facuta de mine si ajutoarele mele!
Asadar, sfatul meu pentru voi, ca stiti vorba aceea: "tot patitul e prieput" , atunci cand va mutati sau vreti sa faceti o curatenie generala, apelati la o firma care are ca obiect de activitate: servicii de curatenie !
Iesiti mai ieftin (conform spuselor amicului meu) si nu aveti atata bataie de cap, iar ca bonus in urma lor ramane curatenie luna!

Niciun comentariu: