17 martie 2014

Apelati la firme specializate!


In rest….geamurile parca aveau mai mult dare decat inainte! Gradina care era plina de balarii am curatat-o eu, asadar am  avut rabdare si a iesit bine!
Acum, ce sa va zic, ca un amic a fost si el in aceeasi situtie, adica s-a mutat! Intalnindu-ma cu el si stand la o bere am discutat pe aceasta tema si mi-a spus ca el a apelat la o firma si intr-o zi curatenia a fost gata, iar a doua zi s-au putut muta. Nu ca mine dupa aproape cinci zile de efort sustinut!Ce sa mai ii povestesc eu de curatenia facuta de mine si ajutoarele mele!
Asadar, sfatul meu pentru voi, ca stiti vorba aceea: "tot patitul e prieput" , atunci cand va mutati sau vreti sa faceti o curatenie generala, apelati la o firma care are ca obiect de activitate: servicii de curatenie !
Iesiti mai ieftin (conform spuselor amicului meu) si nu aveti atata bataie de cap, iar ca bonus in urma lor ramane curatenie luna!

Niciun comentariu: