20 martie 2014

In timp ce ma intindeam

...Lumina puternica patrunde printre draperiile din matase fina, facand loc razelor jucause de soar, sa scalde camera in lumini colorate. Dincolo de geamuri se afla un paradis verde, care te imbie la buna dispozitie si la pofta de viata.
Dupa multe minute, reusesc in sfarsit sa ma ridic din pat. Da, recunosc nu sunt matinal, dar mai sunt si astfel de excepti. Am dormit atat de bine, dar nu m-am ridicat din pat imediat. Am vrut sa mai lenevesc putin, vroiam sa mai dorm putin, mai ales ca lenjeria de pat era matasoasa si atat de placuta
   
In timp ce ma intindeam, deoadata observ cu stupoare ca lenjeria de pat se misca singura. Nu va spun ce spaima… M-am dat jos din pat repede si m-am gandit ca oi fi eu obosit inca, nu m-am dezmeticit si mi se pare.
As..., dupa un minut constat ca lenjeria de pat care s-a miscat, o facuse di:n cauza lui Max, micul pekinez care se cuibarise langa mine, cu toate ca in cosul lui ii asternusem doua prosoape, pufoase si calduroase pe care le-am cumparat cu ceva vreme in urma!
Si, daca tot am amintit de un prosop, pai stati sa va mai zic cateva chestii: Cel mai important lucru mi s-a parut faptul ca preluarea comenzilor online se poate face non-stop, iar livrarea nu dureaza foarte mult, in functie de distantie, fireste! Comenzile se pot face si la telefon, iar plata se poate face atat ramburs, cat si prin ordin de plata sau depunere numerar in cont.
 Si, sa revin, la ceea ce va spuneam. Din pacate, a trebuit sa plec de  acasa mai repede decat mi-am imaginat. Am facut un dus rapid! M-am sters la fel de rapid cu unul din cele doua prosoape albe , cumparate de curand. Multumit de ceea ce am vazut in acea zi si fericit pentru ca urma sa cumpar alte cadouri pe care urma sa le fac, prietenilor dragi. am inceput sa apreciez mai mult lucrurile simple care iti transmit vise frumoase.
Pentru doritori de: prosoape albe, halate de baie, papuci de baie, aveti de acum si varianta online. Tot ce trebuie sa faceti este sa accesati site-ul: prosoapehoteluri .ro

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti o primavara minunta, cu multe bucurii si sanatate maxima, ca0i mai buna decat toate!

Un comentariu:

lichiresti spunea...

Weekend placut si tie!