7 aprilie 2014

Dumitru Dragomir a fost arestat

Fostul șef al Ligii Profesioniste de Fotbal va petrece următoarele 24 de ore în arest.

Potrivit Yahoo.com, Dumitru Dragomir va trebui să apară în fața judecătorilor cu propunere de arest preventiv pentru 29 de zile.

Parchetul de pe lângă Tribunalul București susține că Liga Profesionistă de Fotbal a fost prejudiciată cu trei milioane de euro la vânzarea unor pachete din drepturile de televizare a meciurilor, prin crearea unui circuit fictiv de intermediere a tranzacţiei, în condiţiile în care, în realitate, aceasta s-a făcut prin negociere directă.

În acest dosar s-a început urmărirea penală pentru delapidare, evaziune fiscală şi spălare de bani în cazul a șapte persoane. LPF ar fi fost prejudiciată prin faptul că tranzacția a fost ”intermediată” de mai multe firme, care nu au contribuit cu nimic la realizarea acesteia.

"Din datele şi probele administrate în cauză rezultă indicii rezonabile că în perioada 2011 - 2013, patrimoniul Ligii Profesioniste de Fotbal a fost prejudiciat cu suma de 3.000.000 euro, prin crearea unui circuit fictiv de intermediere a vânzării unor pachete din drepturilor de televizare a meciurilor de fotbal, în condiţiile în care vânzarea reală s-a realizat prin negociere directă (fără intermediari) între reprezentanţii Ligii Profesioniste de Fotbal şi reprezentanţii societăţii câştigătoare. De asemenea, rezultă indicii rezonabile că suma de bani a fost spălată printr-un circuit fictiv în care sunt implicate mai multe societăţi comerciale", arată comunicatul Parchetului de pe lângă Tribunalul București.

Astăzi au avut loc mai multe percheziții ale poliției în București și Ilfov, dar și la sediul LPF.

”Au venit la ora şase! La mine acasă, la hotel şi la Bogdan (n.r. - fiul său). Acum am casa plină! Mă uit la televizor şi aflu ce se întâmplă cu mine. Oamenii sunt civilizaţi, îşi fac treaba. E un război în care eu sunt la mijloc, de când mă aşteptau duşmanii. Mă doare la pălărie, sunt în regulă cu toate actele, în orice subiect'', a afirmat Dumitru Dragomir.

"Să fie sănătoşi, la câte audieri am fost până acum, de ce să-mi fie frică? Mi-ar fi fost frică dacă aş fi furat, dar aşa? Mă duc şi acum la audieri şi asta este", a mai declarat Dragomir, înainte să fie reținut.

Dumitru Dragomir, fost președinte al grupărilor Chimia Râmnicu Vâlcea, FC Olt, FCM Brașov și Victoria București, dar și fost deputat în Parlamentul României, a condus Liga Profesionistă de Fotbal din 1996 până în urmă cu câteva luni.

Niciun comentariu: