1 aprilie 2014

Nu pot sa ma rog pentru mine

Pot eu sa ma rog pentru mine daca vreau, cu adevarat, sa progresez în spiritualitate? Desigur ca nu. Cum pot sa fiu sigur ca cer putere, o schimbare a starii de spirit, o schimbare a starii reale, astfel ca va fi spre daruire, pentru Creator? 

Doar cerând pentru grup pot sa fiu sigur si sa ma verific, ca în cuvintele unui cântec: “Pentru fratii si prietenii mei, voi vorbi despre pace”. Asta înseamna ca eu cer pentru grup, pentru prieteni si pentru ca sper sa ajungem la cererea corecta si pentru placerea Creatorului. Este ordinea corecta: de la iubirea pentru fiintele create, la iubirea pentru Creator. Gratie iubirii pentru fiintele create, pot sa vad si sa fiu sigur ca ma orientez corect si ca nu sunt dezorientat, nici nu ma mint. Astfel, prin iubirea de fiinte create, trebuie sa ma concentrez pe iubirea de Creator. Este imposibil sa ajung la Creator fara trecerea prin iubirea de fiinte create. De aceea a avut loc spargerea si a fost creata lumea noastra sparta.

Altfel, nu am putea niciodata sa daruim Creatorului, deoarece El ne este ascuns. Daca El ar fi revelat, am alerga la El ca un hot care alearga în fata multimii strigând “Hotul”” Eu aspir la El ca o sursa de placere si nu as vrea sa ma conectez la El, decât pentru propriul meu interes. Dar, pentru ca El este ascuns, nu am unde sa merg si nici macar nu stiu cine este Creatorul.

Este motivul spargerii vaselor si, din întreaga lume sparta, mi s-a dat o mica parte numita grup. Daca practic în mod corect în grup, încercând sa ma conectez la el ca la Creator, atunci, pot sa ma verific mereu si sa fac ce trebuie facut. În final, ating

Niciun comentariu: