1 iulie 2014

Cu ce ma incalt vara?

Am o intrebare pentru voi! E vara si nu stiu cum sa ma incalt mai lejer! Voi, ce incaltaminte folositi in aceasta perioada a anului? Sa nu-mi spuneti si sa-mi recomandati pantofi sport ( sau celebri adidasi)
Imi plac pantofi sport, nimic de zis, doar atunci cand merg la alergat sau ma dau cu bicla, nu si atunci cand trebuie sa merg mult sau cand stau la serviciu.
Pentru ca imi doresc ceva usor si practic am apelat la mult iubitul internet si am gasit un: producator incaltaminte, care sper sa-mi satisfaca dorinta . Sa fie lejeri, sa fie rezistenti si, daca sunt ieftini si mai bine!
Eu, nu prea sunt genul omului care se imbraca la moda, adica sa fiu trendy.... In opinia mea consider ca trebuie sa ne incaltam si imbracam fiecare dupa gusturile sale si, dupa cum se simte el
Nu am nimic cu cei care sunt in pas cu moda, dar cred ca este o idee proasta sa exagerezi, daca nu te simti bine intr-o perche de pantofi, doar pentru ca acestia sunt la moda.

Acum, revenind la site-ul producatorului roman pacat ca nu au si pantofi pentru noi barbatii...Tot ceea ce e acolo este destinat doamnelor si domnisoarelor. Atelierul face incaltaminte si la comanda
Am navigat pe site, pe acolo si am vazut exact ce ii trebuie prietenei mele. La inceput va spuneam ca sunt in cautarea unei perechi de pantofi, dar conform proverbului romanesc: "Nu-i pentru cine se pregateste, ci pentru cine se nimereste.", o sa fac o comanda...De ce? Pai.... luna aceasta spre sfarsitul ei, este ziua prietenei mele si, stiind numarul pe care il poarta si gusturile ei, imi va fi destul de usor sa fac o comanda. Produsul pe care am pus ochii se afla pe stoc, asadar. livrare prin Fan Curier va fi una foarte rapida, maxim patru zile lucratoare. Asa scrie pe site, si, pana la proba contrarie trebuie sa am incredere in ceea ce zic ei.
Cu siguranta va fi o surpriza placuta pentru prietena mea, o mare pasionata de pantofi! Pe acelasi site am vazut si genti...Dar in privinta acestora nu ma pronunt, deoarece nu prea ii plac gentile prietenei mele...Ei, m-ai sunt si astfel de persoane, spre norocul meu, fireste!:)


Voi mai reveni cu un nou articol dupa ce imi voi gasi si eu, ceva de incaltat pe gustul meu, pana atunci astept sfaturile voastre...raspunsul la intrebarea cu care mi-am inceput aceasta postare.


Din blogosfera romaneasc zi faina s-aveti!

Un comentariu:

axxapro spunea...

asata-i si problema mea!