10 iulie 2014

De unde au aparut mintile diabolice?

Purtam ( la o ora destul de tarzie ) o discutie despre oameni  :) …calitatile si defectele lor!
Am ajuns inevitabil cu disectia si la cei inteligenti ( nu la cei ce se cred sau se vor ci la cei care chiar sunt ) Aici discutia s-a impotmolit deoarece eu si partenerul de dialog aveam idei diferite.
EL : “ oamenii inteligenti nu sunt rai “ :) :)
EU : dupa prostul meu obicei incercam sa-l contrazic ...dar nu-mi gaseam argumentele ... :) :)
Sa fie oare rautatea un apanaj doar al prostimii ? Inteligenta iti arata ca nu are sens sa fii / faci rau ? sau poate religiozitatea? sau ceea ce numim “ suflet “ ? atunci mintile diabolice de unde au aparut?
Pe linga faptul ca eu delimitez inteligenta de desteptaciune ...e si acesta un aspect demn de luat in calcul : inteligent ( sau nu ) te nasti ...destept devii prin cultura, experienta si munca .
Revenind la cazul meu concret recunosc puseuri de rautate ( care mi-au adancit cateva riduri pe frunte mi-au creat cateva probleme de socializare si m-au facut sa fiu privit chioris ) dar cu mana pe inima pot depune marturie ca a fost din cauza celor din jur  :) oare asta poate sa faca din mine un neinteligent ?

Niciun comentariu: