31 octombrie 2014

Halloween

                                                                        Halloween


Sigur ca atunci cand mergeam eu la gradinita nu ma gandeam mai departe de pictatul caietelor si de poeziile pe care trebuia sa le invat. Din pictatul caietelor nu s-a ales nimic. Cum insa oare baiatul negricios de la tara care eram eu devenea regele scenei? Cine ar fi crezut?! Vedeti, acolo, la gradinita aia am fost eu descoperit si nu de vreo agentie de talente. Acolo mi-a fost clar ce imi place sa fac.

Cred ca asa cum eu am primit sansa, dreptul acesta nu trebuie sa ocoleasca niciun copil.

Din acest motiv va invit pe site-ul: OvidiuRo . Ei ii sunt alaturi de ani buni. Cred ca intre un copil care are parte de educatie timpurie si unul care nu are este o diferenta la fel de mare ca intre un om caruia i se vorbeste si unul care este ignorat de toti ceilalti. Va propun sa nu ne mai ignoram unii pe altii.

Ps. De ce acest titlu. Pentru ca-i de import, sarbatoarea...dar acesati pagina de care va spuneam in scurta postare.

Niciun comentariu: