27 octombrie 2014

Numai toamna nu este afara!

Gata a venit vremea curateniei de toamna. Stiu, o sa radeti...si-o sa spuneti: numai toamna nu este afara, dar dupa fila de calendar, asa este!! Dupa ce am rezovat sufrageria m-am pus pe pigulit in jurul aragazului, in bucatarie... Si dai si lupta...si dai si lupta ...cu grasimea !... Am trecut apoi la sertarele unui dulap si asa am ajuns sa-mi iau in stapanire toata locuinta... si, pentru ca inca mi-a mai ramas am o farama de energie, trebuie sa fac curatenie si prin lista mea de prieteni de pe MINUNATA retea de socializare facebook!

Fiind - dupa numaratoarea mea - opt-opt-opt, prieteni. Asadar, un numar de neuitat, ma gandeam sa ma retrag de pe unele liste de prieteni muti-tacuti, drept pentru care le multumesc pentru amicitie si conversatia de acum zeci de ani, pentru filme, poze si saluturi...La pagini, ma mai gandesc...
Oricum, raman prin zona virtuala, iar profilul meu, pe moment, este deschis...il stiti:)

Zic asa ,de incheierea de azi...cele bune sa se-adune si sa avem o toamnă frumoasa, in continuare!;)

Niciun comentariu: