22 noiembrie 2014

Masajul in luna decembrie

Prima luna de iarna se apropie cu pasi repezi. Decembrie este o luna speciala, deoarece in aceasta luna se sarbatoreste Craciunul, Anul Nou si se fac multe cadouri. Ca asa este obiceiul la noi dar si la altii. De aceea este luna in care hainele, produsele IT, electrocasnicele si alte produse, pot deveni un cadou pentru persoanele din jurul nostru. Decembrie debuteaza intotdeauna cu febra cumparaturilor.
Pe langa cadouri pe care le alegem in aceasta perioada, baieti trag mai tare la salile de forta, iar fetele se gandesc la retetele de slabire, pentru ca urmeaza o perioada mai incarcata.
Eu, recunosc ca sunt cam anti-talent in ceea ce priveste alegerea cadourilor pentru persoanele dragi din jurul meu. Si, asta nu pentru ca nu stiu ce isi doresc, dar se intampla sa mai am si cate un "ghinion". De exemplu, sora mea isi dorea o geanta, pe care o vazuse pe site-ul unui magazin online. Cand m-am hotarat eu sa i-o cumpar pentru ai face o surpriza frumoasa de ziua ei, geanta nu mai era in stoc.
Daca tot am vorbit, in aceasta postare de sala, retete de slabire de ce sa nu vorbim si despre masaje. Masajele de relaxare! Sunt o realitate a zilelor noastre si sunt multe variante. Da, asa este! Masajul este o solutie pentru a scapa de stresul de zi cu zi. Si, decembrie, in opinia mea este luna cea mai stresanta. Asa o vad eu. Daca ar fi un clasament eu as plasa luna decembrie pe primul loc.
Masajul nu are nicio legatura cu opinia cu parerile contrare ale multor persoane. In opinia mea este o metoda de relaxare in perioade dificile. Ma rog ne poate ajuta sa ne relaxam. Ganditi-va si voi, cum ai putea sa-ti relaxezi muschi? Si, nu numai muschi trebuie sa se relaxese. Creierul are si el nevoie sa se relaxeze?
Asadar, sunt tehnici care pot duce la relaxare creierului si a simturilor, iar in final rezultatul va fi o stare de bine generalizata.
Stare de bine care este extrem de necesara in luna decembrie pentru a putea face fata provocarilor.
Daca nu aveti cunostinta de un salon in care se face masaj profesionist va invit sa vedeti site-ul: www.masajclub.ro
Care este parerea voastra despre masaj? Poate alunga stresul?
Mai intereseaza si parerea voastra indiferent care ar fi ea. Pro sau Contra!
Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti parte de un decembrie bogat.

Niciun comentariu: