23 aprilie 2015

MCV-ul: instrument politic

MCV-ul‬ a devenit un instrument politic din punctul meu de vedere si nu numai al meu.

Este regretabil ca se intampla acest lucru, dar eu cred ca Romania ar fi putut chiar pana acum sa scape.
Pentru mine, mecanismul acesta de cooperare si verificare care nu s-a transformat decat intr-un mecanism de verificare, ok, sa zicem am acceptat, il punem in functiune, ar fi trebuit sa se inchida la un moment dat pe masura ce Romania a facut progrese si progrese sensibile, cuantificabile. Numai ca au existat voci, Monica Macovei a fost una, Traian Basescu a fost alta voce, nu au fost singurii, dca ma uit si la PNL si Vasile Blaga. In momente-cheie ei au intervenit in defavoarea Romaniei si cei de la ‪Bruxelles‬ si-au pus intrebarea "domnule, stai putin, daca unii din Romania cer ca sa-l lasam, hai sa-l lasam."
Mie mi se pare ca ‪Romania‬ este tratata discriminatori.

Niciun comentariu: