18 iunie 2015

Daca nu exista poveste, nu exista zambet...!!

 Dragi mei, fiecare zambet este ő poveste.... traim intr.o viata milioane de zambete si de povesti...!! Nu ne gandim sa le inventariem, avem impresia ca sunt o resursa inepuizabila... Daca nu exista poveste, nu exista zambet...!!

Intr.o zi , pe o plaja, cineva s.a indreptat spre mine si mi-a intins mana , pentru a-mi darui... o scoica! Am zambit, neincrezatoar, recunosc, si parca pentru a ma pregati de aparare.!! Am intrebat: de ce?? ( fára sa multumesc)si mi s-a raspuns: pentru ca e micuta, intreaga si ti se potriveste!!
Atunci interiorul meu a zambit si mi-a spus: Multumeste pentru scoica, pentru clipa, pentru ca te-ai aflat unde trebuie !! De atunci zambesc cu multa incredere, scoica exista, plaja exista, cineva exista si continua sa ma considere intreg !! É doar o poveste....!!

Niciun comentariu: