21 iulie 2015

Videochatul nu este totuna cu prostitutia

Sunt atatea filme si spectacole pe care le-am vazut, in adolescenta mea, cu si despre prostituate. Era o piesa de teatru, nu imi mai amitesc titlul ei, dar juca o actrita rolul unei prostituate, cea mai veche meserie din lume. Canta ca sa stranga banii pentru un concert. In alte filme sau piese de teatru prostituatele isi cresteau singure copii. Morala fiind una destul de simpla: Ce sa fac, daca asta stiu! Acum, ar exista un raspuns, sa faci: videochat

Asadar, sunt persoane care accepta sa faca si lucrul acesta, in timp ce alte persoane stau de pomana si asteapta sa le de-a parintii, fara sa faca si ele ceva. Se plang mereu ca nu isi gasesc un job, ca e greu, ca nimeni nu apreciaza adevarata lor munca si valoare.

Acum, sa va povestesc de o colega din facultate. Va zic, caci sunt sigur ca nu imi citeste blogul. Nu are de unde sa afle:). Colega de la sociologie se inchidea in camera ei si spunea ca nu are timp sa iasa, pentru ca are mult de invatat se pregateste pentru licenta. Ca are nevoie de liniste, pentru ai venit ideile. Eheii...si, ideile astea refuzau sa tot vina:)



Hai, ca nu n-ati inteles mai nimic? Mai am de amintit ceva pana sa termin introducerea. Iar acel lucru, de care vrea sa va spun este despre videochat. am aflat de dezbaterile extrem de virulente, de parereile negative. Cei in cauza sunt cei care frecventeaza studiourile de videochat si, mai ales, cei care il promoveaza. Cum ar fi si cazul meu Cica este rusinos sa scrii articole si sa dai nume de firme, este rusinos ca sa promovezi asa ceva in mediul online.

Acum, eu cred ca voi stiti  videochatul nu este totuna cu prostitutia. Desi multi, intentionat sau nu, confunda, diferentele fiind foarte mari. Cu toate astea, ar fi mai bine sa mori de foame? Ori, ca sa comparam doua cele doua meserii, videochatul si prostitutia, de preferat fireste ca este de ales videochatul.

Raspunsul  este logic. Iar, legat de colega mea ceea care nu iese din casa, da facea videochat, fiindca nu ii ajungeau banii, in timp ce altele faceau prostitutie si radeau de ea..

Asadar, puteti incerca, daca doriti, la studio20.ro, totul este legal si puteti contacta o persoana din staff-ul acestui studio pentru un interviu de angajare online. Salutari  tuturor! Si, daca nai aveti putiin timp liber la dispozitie intrati si aici





Niciun comentariu: