17 octombrie 2015

Fashion: rochii















Gust postul de azi, e unul asa mai de weekend, mai optimist si cu gandul la vara cea va sa vina ! Ce daca vine iarna...O sa fie din nou vara. Site-ul pe care am ales sa-l prezint este unul de fashion pentru doamne si domnisoare! Am ales un asemenea site pentru ca doamnele si domnisoarele sunt vizitatoarele principale de pe blogul meu al doilea motiv este lansarea acestor rochii de ocazie. Una dintre ele v-am atasat-o in prima fotografie.
Deci, este site-ul unui magazin online nou( pentru mine), de fashion pentru doamne si domnisoare, dar si cu produse: incaltaminte, geci, jachete...
La primul click, incarcarea este foarte rapida. Paginile de categorii sunt sus. la vedere si se deschid si ele foarte rapid. Componenta social media este si ea prezenta. Adica, daca esti vizitator al acestui site indiferent daca cumperi sau nu, poti da un like pe Facebook sau un foolow pe Twiter. Fain! Daca stai mai mult pe facebook, esti la curent cu noutatile! Poti de asemenea, vizualiza cataloagele cu produse(prin abonarea la newslatter), pretul lor, modalitatea de plata si transport. Si, ai ce vedea si alege!
lansare site de fashion
Si acum partea pentru care voi incasa niste injuraturi: multa lume spune ca preferatele lor in materie de haine feminine sunt rochiile. E adevarat, cunosc persoane care uneori nu fac distinctia dintre rochie si fusta (in cazul celor in mai multe culori, acoperite de o curea, unde pare cu adevarat facuta din 2 bucati). Dar ca si idee, rochia, mai ales daca e nitel mai scurta, arata cel mai bine formele. Si, cica este si cea mai eleganta. Rochia e eleganta, fusta este mai mult office. Si in acei multi ma incadrez si eu. NU ma pricep, habar n-am modele si alte alea. E o parere personala.
In incheiere nu pot spune, ca la asta zic, din start,ca nu ma pricep, dar va invit sa visitati site-ul: amalia.ro pentru produsele de makeup.
Hai, v-am pupat si va urez sa fiti cu minte nu cuminti! Stiti, cine a rostit aceste vorbe.


PS. Un singur aspect vreau sa mai subliniez: Pentru orice produs: Livrarea se face prin curier rapid Fan Courier.

Niciun comentariu: