9 ianuarie 2016

Jocuri cu impuscaturi sau jocuri cu fotbal


                                          Jocuri cu impuscaturi sau jocuri cu fotbal


Plecand de la  jocuri cu fotbal pe Gokids.ro, din perioada mea, de copil…adica din copilarie eu imi aduc aminte cel mai bine de jucarii. Probabil ca sunt altii care isi amintesc de anumite chestii pe care le-au facut. De vacante cu parinti, de bunicii de la tara sau de cine stie ce tabara in care au fost alaturi de colegii de scoala. Am intalnit oamenii care cu greu isi amintesc de jucariile copilarie… de masinute, de papusi…de frumoasele (pentru ca eu asa le consider) jucarii pe care le primeam cadou la anumite aniversari onomastice sau de sarbatorile de iarna.



In legatura cu acest subiect fac o paranteza si, va zic celor care sunteti tineri, ca in Romania era, in Arad, o fabrica de papusi…Fetitele din generatia mea erau innebunite dupa aceste papusi, isi doreau sa primeasca o asemenea papusa…Nu stiu daca mai exista, daca mai functioneaza, dar am vazut in mediul online ca acum sunt la mare cautare printre fetitele acestei generatii Papusile Barbie…Dehh…fetele cu papusi, baieti cu masinute sau cu  joc pe Gokids jocuri cu impuscaturi…Si, inchei paranteza…
Acum, revin la vremurile acestea si o sa va zic ceva legat de evolutia asta a jucariilor, care au evoluat si ele, desigur. Ce m-a bucurat cel mai mult pe mine a fost faptul ca dupa o perioada de declin, ca sa zic asa, jucariile revin in forta si sunt din nou la moda, in randul copiilor… E adevarat ca acesti copii, din aceasta generatie sunt cu mult mai inteligenti si, jucariile trebuiesc si ele sa fie pe masura asteptarilor lor.

Ieri, fiind un pic mai liber decat de obicei, am intrat pe net si, intamplator sau nu am descoperit un magazin online romanesc care este plin de jocuri…
Interesant pentru mine a fost faptul ca pe acest site cele mai multe sunt  Jocuri cu impuscaturi sau jocuri cu fotbal.
Si, ca sa revin la amintirile mele de la inceputul articolului, cand va spuneam de jucariile copilariei mele. Imi amintesc ca nu toate fetitele aveau papusi de la celebra fabrica din Arad. Unele, isi faceau singure papusile din carpe…Si, atunci ca si acum nu toti parinti puteau sa cumpere copiilor tot ceea ce isi doresc, din pacate.

Acum legat de site. Navigarea e usoara, fiind astfel placuta, cel putin eu am petrecut foarte mult timp vizitand diferite fotografii ale jocurilor si amintindu-mi de vremurile copilariei mele…O copilarie frumoasa, chiar daca a fost insotita si de anumite perioade mai dificile.

Ca si concluzie daca veti dori sa ii oferiti celui mic un joc, un joc online gratis, puteti intra pe site-ul respectiv si cu incredere il puteti invata sa se joace.

PS. Daca nu doriti jocuri  mai bine ii faci cadou niste adidasi

Niciun comentariu: