8 februarie 2016

Intamplare din vara, la pescuit!

Intamplare din vara, la pescuit!

Daca tot am vazut in online-ul romanesc, navoade pentru pescuitul profesional la preturi competitivehai sa va spun o intamplare de asta-vara, de la pescuit! Cu toate ca nu-s un mare amator de pescuit, am raspuns invitatiei unor amici de a merge la o partida de pescuit, pe Dunare sau mai bine spus prin baltile Dunarii.


Am plecat dis de dimineata! Am mers cu o masina pana la Calarasi. La Calarasi am purces la trecera Dunarii cu bacul si dupa alti cativa kilometri, am ajuns la Pacuiul lui Soare! Acolo am dorit sa intram mai mult in inima baltii. Trebuia sa trecem printr-un canal cu barca. Atat ne-a fost, am crezut ca o sa cadem in apa, ca se va rasturna barca cu noi din cauza Dunarii învolburate, desi aveam veste de salvare; barca nu era echipata cu un motor prea puternic, iar valurile erau destul de mari. Ne-a luat cam 3 ore prin acel labirint de canale, sa ajungem in zona in care urma sa pescuim. Norocul meu ca m-am pilit un pic si mi-a trecut firca. Deci, dupa trei ore de mers cu barca am ajuns la locul destinatiei.


Una peste alta, a fost foarte frumos... fetele sau bronzat, iar noi baietii am pescuit numai monstrii. Eii...zic monstrii, pentru ca erau mari pestii.
 Am vazut si am mancat tot felul de pesti. Pesti de care nici nu auzisem in viata mea, de la somn, stiuca, salau, platica, crap, biban, caras si multi altii, pe care nu mi-i amintesc acum.
Bai..am mancat o ciorba de peste extraordinara, minunata facuta la un ceaun afara de ghidul nostru, un lipovean de prin zona Ostrov. In viata mea nu mai mancasem o ciorba pescareasca atat de delicioasa.

Navoade, plase, sfoara, ata pescareasca, navod pret...

Lipoveanul asta ne-a rasfatat cu bucatele pe care ni le-a preparat, delicii nu alta, raci trasi în tigaie cu usturoi, stiuca umpluta, plachie...Ne-a pregatit si gratar de porc mistret, de unde avea, habar nu am.

Cu siguranta, ca este minunat sa mergi vara la pescuit in asemenea zone, sa te aventurezi în inima ei, sa mananci si sa faci plaja. Pentru ca plajele sunt extrem de frumoase, cel putin in zona aceea in care am fost noi. Toti baietii erau înnebuniti dupa pescuit, nu plecau din barci din zorii diminetii, cand era o liniste de nedescris, si pana la pranz cand soarele devenea mai puternic, mai arzator. Vegetatia luxurianta m-a impresionat, ba chiar am vazut si nuferi, dar sa stiti ca n-am rupt niciunul, desi, recunosc ca mi-ar fi placut sa am unul drept amintire. Amintiri, amintiri, frumoase!

Pentru toti iubitorii de pescuit, pentru cei care doresc sa aiba echipamente profesionale pentru pescuit, de la pescuit la crap cu mulinete,  la pescuitul de  rapitori, asadar, daca aveti nevoie de: navoade, plase, ata pescareasca si alte accesorii pentru pescuitul industrial, le gasiti la furnizorul de plaseromnets.ro si, Mergeti la Dunare ca e frumos tare! :)

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti o zi frumoasa!

Niciun comentariu: