18 februarie 2016

Petshop - mancare pentru catei

Petshop - mancare pentru catei

Sunt foarte multi iubitori de animale si la noi, in Romania. Fie ca vorbim de animale domestice, fie ca vorbim de animale salbatice. Iar, atunci cand ai un prieten necuvantator, exemplu un catel, ai nevoie, in primul rand de mancare pentru catei speciala de la Pet Direct.
Chiar imi amintesc de o campanie pentru salvarea ursilor din Romania pe care a initiat-o o fundatie...Sper sa nu gresesc, dar era vorba de Asociatia WWF Programul Dunare-Carpati Romania, adopta un urs.


Cred ca printre cei care citesc blogul meu sunt si proprietari de animale domestice: caini si pisici. Eu nu mai am niciun animal, chiar daca locuiesc la casa, dar mi-ar placea sa imi iau un caine mic. Nu prea imi plac pisicile, cu toate ca am avut un motan, dar a "disparut" sau mai bine spus, pentru ca era cam plimbaret, a fost calcat de o masina. Ma rog, acum asa a fost sa fie.
Sa revin, la ceea ce mi-ar placea sa am. Adica, un caine mic. Un caine de rasa. Nu vreau un caine mare, deoarece necesita mai multa atentie, zic eu! Mi-ar placea sa fie mic, pentru ca as putea sa-l tin si in casa.

Stiu, ca va trebui sa-l invat sa nu faca mizerie, dar acum exista solutii pentru o asemenea situatie, neprevazuta. Stiu asta pentru ca am multi amici care locuiesc fie la casa, fie intr-un apartament de la bloc si cresc caini, se descurca destul de bine Deci, se poate ingriji un caine si in casa. Totul e sa iti placa.

Daca mi-as lua un caine de talie mica, voi avea mare grija de el. Asta pentru ca stiu, de la amici mei, de care v-am spus la inceput, ca pentru a creste un caine sanatos si frumos este nevoie de ingrijire permanenta. De hrana buna, ca cea de la petsop-ul Pet Direct si de control medical permanent, pentru a evita situatii grave de imbolnavire.


De foarte multe ori am discutat cu amicii mei despre animalele lor. Cum trebuiesc hraniti. La ce cabinet veterinar merg cu cainele lor. Din ce magazin special cumpara hrana si care este cea mai buna.
Acum, ca tot am pomenit de hrana pentru animalele domestice. In ziua de azi se poate cumpara si din online. Exista magazine online, denumite PETSOP, precum Pet Direct , de unde se poate achizitiona mancare pentru catei in functie de varsta prietenului necuvantator pe care il avem...Asadar, din punct de vedere al alimentatiei, problema e ca si rezolvata.
Mai ramane sa ma informez de un cabinet veterinar si sa ma hotarasc, ce rasa de caine este mai potrivita pentru mine!

Un comentariu:

e-provincia spunea...

Al meu isi face singur selectia. Am incercat si eu sa ii cumpar o hrana mai ieftina si a facut foamea multe zile pana a ajuns sa ceara paine numai sa nu manance boabele alea.