6 februarie 2016

Recomand blogul lu' Iustin Paraschiv



 Iustin Paraschiv, blog de programator.

Azi va recomand un blog mai special, cel al unui programator web, pe nume Iustin Paraschiv. Stiu ca erati invatati cu bloguri ale caror articole sunt in general din viata de zi cu zi, dar acest blog ( al lu' Iustin Paraschiv) pe care eu vi-le recomand, are articole utile pentru cei care doresc sa isi insuseasca anumite notiuni dintr-un domeniu nou. Blogul il gasiti la aceasta adresa: http://www.iustin-paraschiv.ro/
Am trecut pe acest blog din intamplare si am citit mai multe articole de acolo. Am vazut ca sunt cititorii care recomanda in general cam aceleasi blogecomand este unul mai special. Articolele sunt destinate descoperiri tainelor programari. Sunt utile pentru cei care sunt la inceput de drum si n-au cunostinte in acest domeniu.


Sfaturile lu' Iustin Paraschiv


Pot sa spun ca atunci cand am trecut sa scriu pentru prima data pe un blog, habar nu aveam ca pagina principala este foarte importanta pentru vizitatori. De ce? Pentru ca este pagina unde apar articolele scrise recent pe blog, iar in cazul unui site, magazin online este pagina pe care un produs este vizualizat cel mai des.
Acest fapt il subliniaza si programatorul Iustin Paraschiv, intr-un articol. Deci, prima pagina nu trebuie lasata la voia intamplari mai ales atunci cand detii si administrezi un magazin online.

Despre arhitectura unui site sau blog, ce sa va mai zic, eram zero. Dar, din fericire pentru mine mi-am inceput activitatea de blogging pe un subdomeniu, blogspot, care nu necesta prea multe cunostinte de programare. A fost usor de creat si navigat, paginile fiind usor de manevrat. La fel este si pe WordPress


Desi, fiind incepator, blogul meu nu avea decat o pagina, in care insiram diverse articole – un format clasic de blog-, incet-incet mi-am imbunatatit cunostintele si am trecut la achizitia unui domeniu propriu: e-provincia.com.

Chiar daca evolutia mea este una vizibila, nu ma consider inca un profesionist. Mai am multe de invatat cu toate ca principalele notiuni le stapanesc. Nu am probleme cu 
notiuni de baza HTML sau cu tag-uri de exemplu, dar mai am multe de invatat de la un programator precum Iustin Paraschiv .

Articolele pe care le publica Iustin Paraschiv, pe blogul personal contin explicatii pe intelesul fiecaruia. De aceea vi-l si recomand
Pentru mine acest blog si continutul pe care l-am descoperit sunt un pas inainte in blogging. Navigand am descoperit ca lui Iustin Paraschiv ii se pot pune si intrebari atunci cand sunt anumite aspecte pe care nu le intelege. Raspunsurile fiind rapide si la obiect, fiind astfel un programator care socializeaza cu vizitatori sai.

Daca doriti sa stiti mai multe despre acest domeniu intrati pe blogul lui Iustin Paraschiv, blog recomandat de mine.

Niciun comentariu: