11 februarie 2016

Siguranta locuintei noastre

Videointerfoane Electra, Interfoane Electra

In ultimii ani, am observat ca au fost lansate fel de fel de sisteme, care au rol de a asigura o supravegherea eficienta a locuintei: Interfoane de bloc, interfoane de apartament . Afirmatia vine vazand o gama diversa de interfoane si videointerfoane pe Electra Instal

Cand discutam de siguranta locuintei noastre trebuie sa avem mare grija ce vom alege. Videointerfoane Electra si interfoane Electra, pot fi optiuni pentru siguranta apartamentului sau a intregului bloc.


Personal doresc sa imi montez un sistem de supraveghere eficient si de calitate. Nu mai vreau sa stau cu grija cand sunt plecat de acasa. Am discutat si cu admnistratorul si am cazut de acord ca trebui facut ceva in sensul acesta, al sigurantei apartamentelor. El va trebui sa-i convinga si pe ceilalti locatoari de necesitatea si utilitatea unui asemenea sistem.


In acest sens am facut cateva cautari pe net dupa cuvintele: videointerfon pret si interfoane de bloc:, iar motorul de cautare m-a indrumat catre electrainstal.ro. O firma necunoscuta pentru mine, dar cu un portofoliu destul de mare, in acest domeniu.

Tot in discutiile pe care le-am avut cu administratorul, am convenit ca pentru un sistem de securitate eficient ar fi nevoie si de instalarea unor camere video, pentru a vedea activitatea mai ciudata care se petrece. Imaginile pot fi utile, iar simpla prezenta a acelor camere poate descuraja pe cei care ar dori sa intre nepoftiti.

Si, in acest caz, trebuie sa ne asiguram ca vom cumpara cele mai bune camere, care sa inregistreze la o calitate foarte buna si ziua si noaptea, iar datele sa fie stocate intr-un HDD la care sa avem acces de la distanta.

Videointerfon pret, interfoane de bloc, interfoane de apartament

V-am spus ca am navigat prin online dupa diferite modele, preturile fiind destul de accesibile, iar multe din oferte au incluse si instalarea lor. Asa ca nu e nevoie sa mai apelam si la un profesionist in domeniu respectiv.

Daca si voi doriti sa aveti controlul asupra persoanelor care intra in scara blocului, de exemplu, interfoanele de apartament va poate ajuta sa obtineti asa ceva. Accesul poate fi blocat si nu va putea intra oricine in spatiul respectiv.
Asemenea produse veti gasi la magazinul online Electra Instal, care ofera spre vanzare aceste sisteme care, in final asigura securitatea, in conditiile in care piata locala de interfoane si videointerfoane, a crescut si exista o competitie acerba. In portofoliul celor de la Electra Instal sunt peste 2000 de clienti, iar pe site exista posibilitatea calcularii costurilor, pentru a ne face o idee a cheltuielilor pe care le vom suporta pentru siguranta locuintei.


Niciun comentariu: