14 februarie 2016

Tenis: Romania-Germania

Clujul este locul de disputare al barajului pentru Grupa Mondiala de Tenis Fed Cup. Partida se va juca pe o suprafata de zgura care le va avantaja pe tenismenele noastre si le va pune in dificultate pe nemtoaice.

Intre 16 si 17 aprilie, Romania si Germania se vor intalni in barajul pentru mentinerea in Grupa Mondiala la Fed Cup





"Meciul cu Cehia, de la Cluj, a fost organizat foarte bine, atmosfera a fost incredibilă, iar fetele s-au simțit atît de bine încît am decis să ne întoarcem. Alina Tecșor și jucătoarele au decis de comun acord ca meciul să se joace pe zgură" scrie pe site-ul FRT

Partidele din duelul Romania - Germania vor putea fi vazute in direct pe DolceSport.

Simona Halep a declarat, dupa aflarea echipei cu care ne vom confrunta, ca România are sanse la victorie in barajul de Grupa Mondiala a Fed Cup, desi Germania o are in echipa pe Angelique Kerber, numarul 2 mondial si castigatoarea de laAustralian Open.

'În primul rând m-am bucurat că nu mergem în Australia (n.r. — Australia era una dinte posibilele adversare ale României), pentru că drumul e greu. M-am bucurat că jucăm cu Germania, din nou acasă și din nou la Cluj. Am avut o săptămână deosebită acolo. Chiar dacă nu am câștigat, partida cu Cehia a fost o experiență bună pentru noi, ca și echipă. Cred că avem șansa noastră cu Germania, deși are o câștigătoare de Mare Șlem în componență. Trebuie să ne ridicăm așa cum am făcut-o și până acum și să încercăm să câștigăm. Meciul e deschis. Au jucătoare bune, destul de multe chiar, sper să ne întregim și noi echipa și să mergem cu încredere"

Bafta Romania!



Niciun comentariu: