10 iulie 2016

RATACIREA MEA

RATACIREA MEA
Singura de tine
Ratacesc prin paduri de fum si ceata
Ma pierd in odaile sufletului
uitate , grele
de tine , grele de noi.
Ratacesc in labirintul vietii
Si strig , si chem

Neintelese vietati
prea mici , prea curate ,
iar dezlegarea ghicitorii
pare mai dreapta...
Ratacesc in singuratatea
Pierduta in tine ,
Candva , am fost un intreg ,
una cu tine
Si am alergat spre zari de libertate
albastre
Si mi-am facut un cuib din asteptari -
Rataceam in frica
de a zace cu aripile taiate
Langa un stalp,
Vecina cu tine si singura
asteptand o mangaiere simpla
atat de simpla , iar tu...
ai tipat de neinteles ,
ai tipat
Si m-ai acoperit cu speranta
si cu frica
De a ma salva
de viciul numit tu .
Rataceam in asteptare
Sigura ca va sosi clipa
Cand imi cresc aripi desirate
permisive
Create sa ma inalte
Sa devoreze
Sa inteleaga ,
sa fructifice
ratacirea mea.
...atat de ratacita ,atat de neinteleasa ,
atat de...
pierduta intr-o alta ratacire .
Liliana Carmen Stoica
mai 2013


Niciun comentariu: