19 iulie 2016

V-a fost vreodatã teamã de "Nou"?

V-a fost vreodatã teamã de "Nou"? 
Este interesantã şi copleşitoare combinaţia dintre entuziasm şi teamã, dintre încrederea în sine şi acel sentiment cum cã suntem tare mici în lumea aceasta.
Eu rareori mi-am exprimat pe Facebook trăirile însã acum cred cã este momentul pentru cã urmeazã sã îmi indeplinesc un vis care îmi va aduce multe lucruri pozitive în ciuda unor eforturi de neconceput pentru alții.

Mulţumesc mult familiei mele fiindca a acceptat plecarea mea şi m-a susţinut, prietenilor şi colegilor mei pentru zecile de încurajãri şi bucuria lor sincerã şi, nu în ultimul rând, elevilor mei pentru miile de zâmbete şi mesajul "Vã iubim, doamna!".
Aveţi grijã de voi, nu încetaţi sã gândiţi pozitiv şi sã îi zâmbiţi vieţii! Cum se spune, ea este uşoara, noi ne-o complicãm.
Sãnãtate multã şi o varã frumoasã!

Niciun comentariu: