19 octombrie 2016

Bilete de avion Bucuresti - Londra

Bilete Bucuresti Londra

Londra, un oras ce merita vizitat. Bine, bine dar, cum ajungem? Simplu! Cu o cursa de linie Bucuresti- Londra. Bilet de avion Bucuresti Londra. avem la dispozitie mai multe oferte.



Acum, marturisesc ca am fost in Londra in anul 2014 si m-as intoarce oricand. Personal, mi-a placut tot ce am vazut.Dar, pe parcursul calatoriei cu avionul, nu m-am simtit prea bine. Era pentru prima oara cand zburam cu avionul.

Bilete avion low cost sau cursa normala?

Dupa experienta asta, daca ar fi sa va fac o recomandare aceea ar fi sa alegeti zborul direct, fara escala. E obositor.
Sa va mai spun si o alta premiera pe care eu am bifat-o: a fost si prima data cand am zburat cu low-cost. Cei care au rude la munca in Anglia stiu despre ce este vorba ( sunt mult mai ieftine bilete avion low cost).
Companiile ce ofera curse low-cost chiar ne sunt de ajutor prin simpla lor existenta. Sa explic:
Pana sa apara aceste companii pe piata romaneasca, pretul biletelor era foarte ridicat; Daca nu erau aceste companii nu stiu cati isi puteau permite sa cumpere bilete avion Bucuresti Londra.
Al doilea argument ar fi ca si pretul biletelor la companiile normale au scazut.Asa am aflat si noi care e costul  unui zbor cu avionul.



Bilete avion Londra Bucuresti sau Bilete Bucuresti Londra, pe site-ul celor de la aerolines.ro le putem achizitiona acum si online.
De asemenea exista o: Gama larga de bilete de avion pe multe rute, avand la dispozitie o casuta de cautare a rutei, pe site, foarte simpla.
Sfat: Inainte de a achizitiona un bilet cautati bilete low cost, macar pentru a face o comparatie. Sunt localitati mai mici afara unde nu opereaza decat companii din aceasta categorie si dac veti fi nevoiti sa va vizitati rudele aflate la munca pe acolo inevitabil veti apela la ele.

Alegerea e doar a voastra, dar orice veti alege, sa stiti ca acel pret al unei cursei e generat de concurenta dura cu companiile de low cost.


Niciun comentariu: