20 noiembrie 2017

LIMITE cu Nesimtiti

Foarte de acord cu: articolul acesta de pe e-provincia.com - si in principiu cu ceea ce inseamna LIMITE cu Nesimtiti, oameni care nu respecta. DAR as adauga ceva, sunt relatii, oameni care sunt in viata ta fara sa ii vrei acolo, gen colegi de munca, colegi de apartament etc. Am avut perioade bune/ ani in care stateam numai cu garda sus , SINCER a fost o lectie grozava pentru stima mea de sine, pentru ca nu mi-a fost usor sa ma aleg si sa ma respect pe mine (nu prea a avut cine sa ma ajute sa invat asta). Ei, cu aceasta atitudine, desi eram mai multumita de mine, a trebuit sa tot plec, sa parasesc locuri de munca, multe, locuri in care am stat din cauza acestor gen de oameni care vor sa te calce in picioare. Acum, metoda mea e putin diferita, nu mai fac scene, drame pe care ei de fapt le si vor.
Pur si simplu imi dau seama (ma refer la oameni pe care ii vezi zilnic si nu vrei neapart sa ii vezi, colegi de munca etc) dar iti trebuie, Jobul. Sunt asertiv, imi vad de treaba mea, tin capul sus indiferent de cate rautati sau cat incearca sa ma traga in jos. M-am saturat sa tot plec din cauza acestor gen de oameni, si nu poti invata pe toata lumea sa aiba Empatie si cei 7 ani de acasa !! Unii pur si simplu sunt capabili doar sa urasca si sa faca rau.. si le si place. Pur si simplu pe termen lung cu genul asta de persoane trebuie sa gasesti o metoda care sa nu te afecteze pe tine si munca ta .. in rest F THEM ! vb aia Imi dau seama ce persoane am in jur, si daca vad ca nu inteleg ce inseamna sa respecti pe cineva, ba fac exact opusul .. nu ii bag deloc in seama, ba mai al dracului imi vad de treaba mea, sunt puternic si tin capul sus ! Viata e prea scurta sa iti bati capul cu tot felul, cu unii de acest gen nici macar nu merita sa te certi ..
P.s. ba din contra, uneori le si zambesc sau cand ma roaga ceva ii salut .. si culmea tot ei sunt aia care is mereu plini de Draci nu eu. Am facut asta, si sustin ideea sa iti urmaresti compasul interior mereu, si cand ceva te face sa te simti rau sa pleci. Dar mai este vb aia, toata Lumea asta este in mare asa, oriunde dai de oameni din astia care tot incearca sa profite, sa iti puna bete in roate etc.. Trbuie sa ii dai ... si sa iti vezi de treaba ta
Repet, nu ma refer aici la Familie sau cazuri grave - in aceste cazuri este RECOMANDAT !! sa pleci sa ii lasi ... si sa iti faci o viata mai buna. Ma refer la oameni pe care ii ai in viata ta din dif circumstante, si pt ca Din prea mult timp liber ( sau alte problme psihice) tot incearca sa iti faca rau, viata amara. Mai faci o scena din cand in cand, ii eviti cat poti, dar nu se merita sa pleci de fiecare data din cauza acestor .. Lumea e mare si e plina de Psihopati, dar la un mom dat trebuie sa ii dai .. sa faci ce te face pe tine fericita si sa petreci cat mai mult timp cu oameni care te apreciaza !

Niciun comentariu: