31 mai 2014

Imi plac orasele si restaurantele


Anul acesta am fost in Brasov. Ei, aici am rude, si, in copilarie mergeam foarte des, de fapt mai toate vacantele mi le petreceam pe acolo. Imi plac orasele de munte, poate si datorita aerului curat sau a copilariei...Din acest motiv voi reveni in acest oras mai spre toamna, sper...Nu cred ca-i cazul sa va spun cat de frumos este acest oras, care merita revazut...Chiar daca pentru mine distanta e destul de mare merita efortul financiar si, cu siguranta o voi face...
Atunci cand merg intr-un oras si, am prietenii cu mine imi place sa mananc  in oras sau ies cu prietenii, si de aceea prefer sa aleg restaurante unde se poate manca ceva bun.
Pentru a afla localuri, restaurante, unde se poate manca ceva mai special si mai bun ma folosesc de internet si, caut spre exemplu: restaurante Bucuresti....Nu de asta am internetul? Sa caut si sa am informatie...
Orasul meu este unul mic si nu prea ai restaurante pe diferite bucatarii traditioanle ale altor popoare...ba, nici nu prea stiu in afara de bucatria chinezeasca si cea italeieneasca, la mine in oas altceva nu exista...
Si, mai este ceva pe care vreau sa vi-l spun, favoritele mele sunt restaurantele rustice, cu un design din lemn, simplu. Si, la mine in oras, pe faleza este asa ceva si, cand am timp merg acolom dar in afara de pizza, altceva nu prea imi place...
Pe lista oraselor care imi plac mai sunt : Sibiul, Constanta (il vizitez destul de des.) , Iasiul...V-am enumerat in fuga doar cateva...
Din blogosfera romaneasca va doresc o zi frumoasa si s-aveti norocul sa calatoriti mult:)

Niciun comentariu: