19 mai 2014

O zi fara zambet e o zi pierduta!

Cu probleme sau nu, cu zambete sau lacrimi, cu bucurii sau nu viata e frumoasa si merita macar sa incercam sa o traim asa cum trebuie! Ar trebui sa ne bucuram zilnic ca suntem inconjurati de oameni carora le pasa de noi, oameni care ar suferi enorm daca nu e bine la noi in ganduri. Ar trebui sa ne bucuram ca mai exista oameni care stiu sa daruiasca celorlalti, trebuie sa ne bucuram ca inca mai vedem lumina soarelui si mai simtim caldura soarelui. Eu am de gand sa ma bucur mai mult de viata si de ce ea are sa-mi ofere:  rele sau bune sunt ale mele si trebuie sa stiu sa le gasesc ordine si sa merg mai departe! O zi fara zambet e o zi pierduta! Voi incerca sa deschid mai des ochii la cei din jur, fara a ma lasa influentata de ce au ei de gand sa faca (fiecare cu a lui si totusi impreuna). Tot ce imi doresc acum e sa-mi reincarc bateriile pentru ceea ce va urma..Mi-e dor sa mai fiu o data nepotul drag ce vine in vizita la bunici si se simte acolo ca in basm. Doar ca nu o sa mai vad totul ca atunci...asta e viata merge inainte! Aici o sa mai revin probabil abia dupa vacanta cand o sa am multe de spus. Momentan sunt bine si sper din toata inima sa fiu ceva vreme tot asa! Inchei aici intr-un ton cat se poate de optimist toate astea pentru a-mi insufla oarecum sentimentul atat de placut ca toate merg bine! Cam asta e ne "auzim: mai tarziu!

Niciun comentariu: