31 iulie 2014

Simona Halep va urca pe locul 2 în lume!

Simona Halep este prima jucătoare din istoria tenisului românesc care reușește această performanță.

Asiatica Na Li, actuala ocupantă a locului doi în ierarhia WTA, a anunțat că nu va participa la turneele de la Montreal, Cininnati și US Open. Chinezoiaca în vârstă de 32 de ani, campioană la Australian Open în acest sezon, are de apărat multe puncte în perioada următoare, astfel că va pierde teren în clasamentul WTA și va pierde foarte probabil locul doi.
Simona Halep, ocupanta locului trei, este la doar 175 de puncte în urma sa. și are posibilitatea foarte curând de a urca pe locul doi.

”Din păcate, am decis să mă retrag de la următoarele turnee WTA: Montreal, Cincinnati și US Open. Din luna martie am avut probleme la genunchi, iar acest lucru m-a împiedicat să joc la cel mai înalt nivel al meu. Echipa mea medicală m-a sfătuit că am nevoie de o pauză pentru a mă odihni și pentru ca genunchiul meu să se vindece complet”, a scris e Na Li, pe contul personal de Facebook.

Simona Halep (22 de ani) a anunțat și ea că nu va participa la turneul de la Montreal, ci va merge doar la Cincinnati și New Haven - unde anul trecut a ieșit învingătoare - înainte de a încerca să cucerească primul titlu de Grand Slam din carieră, la New York.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Salut la to?i, ma cheama Ana, eu am 25 de ani ?i vreu sa scriu cum m-a ajutat Fito spray pentru slabire, sa rezolv problemele cu greutatea. Aproape fiecare membru din familia mea are s-au a avut excesul de greutate aceasta se transmite din genera?ie in genera?ie.

Cu parere de rau n-a trecut aceasta boala genetica ?i alaturi de mine. Eu mi-am pus scopul sa slabesc in orice mod, am incecat sportul, diete, diferite preparate, dar cu adevarat m-a ajutat numai Fito.

Cum ?i cand am aflat despre efectul Fito spray pentru slabire

Cum deacum am spus, am incercat multe metode de slabire, multa informatie importanta am aflat pe forumurile speciale. Comentariile despre Fito spray mi-au parut cele mai bune, unele femei scriau ca au obtinut rezultate excelente intr-o perioada foarte scurta. In comentarii de asa fel eu nu credeam caci stiam ca multe din ele sunt inselatoare, dar trebuiam sa incerc ceva nou ca sa scap de excesul de greutate.

Fito slabire prin pulverizare

Vroiam sa stiu cat mai mult despre acest produs, citeam articole, comentarii, opinii, complect m-a convins sa incerc o prietena de a mea, care singura s-a folosit de acest spray si a ramas multumita. Inca un moment important pentru mine era influienta spreyului asupra sanatatii, nu vroiam sa pierd greu tate si sa obtin din aceasta cauza. Mai o problema consta in aceea, unde se poate de gasit produsul calitativ, multa lume scria ca a cumparat imitatii si n-a obtinut rezultatul dorit


collamask inselare sau adevar