23 septembrie 2014

De la altii: Runa si Pana unde?- Daniela Bogdan Cecilia

Runa

de Daniela Bogdan Cecilia



Noi doi, ne-am născut, tu ştii, mînă-n mînă
Ca sîngele tău în al meu să rămînă.

Cu frunţile sus, lipite de-o zare
Am rămas şi vom rămîne-n picioare.

Cînd roua privirii o-ndreptam spre pămînt,
Cu iarba, cu paşii făceam legămînt.

Iar ziua, curgînd sub ninsori de salcîm
Deveneam încet, încet, alt tărîm.

Doar seara, la-ntrebări cu-nţelepciune
Ne prefăceam rostirea-n rugăciune.

Şi-am coborît sub vremea cea de ceară
Să nu ne devenim nicicînd povară.

Noi doi vom muri, tu ştii, mînă-n mînă
Ca veşnicia mea în a ta să rămînă.



Până unde?
 de  Daniela Bogdan Cecilia


Până unde, până unde,
Sângele se tot ascunde?”

Pân-acolo, unde-n vară
Iarba se va îmbrăca în ceară.

Până-acolo, unde-n cânt
Zboru-şi va lua veşmânt.

Pân-acolo, unde-n seară
Vorba nu va fi povară.

Până-acolo, unde-n fiu
Timpul nu va fi târziu.

Până-acolo, unde-n faţă
Moartea se va face viaţă.

Până-acolo, până unde-i
Foc în sângele secundei

Niciun comentariu: