10 septembrie 2014

Noaptea ma separ...

                                     NOAPTEA MA SEPAR IN BUCATI DE VISE

Nu trebuie sa ma rostesti ca noaptea sa separ in mii de bucati, sa se amestece intr-un pahar cu stele, sa curga prin mine riuri de emotii,iar eu sa tremur ca un copil mic,uitind pina si gesturile firesti cind te privesc,in gindul meu ce se prelinge incet pe sira spinarii iubind un alt gand, neterminat ce se infasoara in al meu.
Daca m-ai si sopti in timp ce ma privesti asa...nu cred ca ar mai exista altceva in afara de tine si ecoul tau, in inima mea care se joaca de-a statul si de-a alergatul ca o nebuna prin trupul meu care nu mai stia cum poate sangele sa trezeasca in mine atat de multe senzatii, uitasem cum este sa te imbeti cu iubire!
Inainte sa beau visul acesta doar pe jumatate, am sa te las sa ma stringi in brate, prima oara.....stiu ca toate vor incremeni o clipa, chiar si aerul, noaptea, sangele, iubirea de pe buze, apoi,lumea o va lua razna intr-un carusel unde toate culorile devin un tablou in care doi oameni vor picta soapte, si noaptea va tace intre ei!

Niciun comentariu: