17 decembrie 2014

Fotografii realizate de profesionisti

Cati din voi sunt dispusi sa apeleze la profesionistii din acest domeniu? Sunt importante pentru voi fotografiile realizate de catre profesionisti? Sau considerati ca puteti realiza niste fotografii reusite, voi, cu ceea ce aveti la indemana!?
Sunt intrebari la care multi nu v-ati gandit! Eu, personal mi-am pus aceste intrebari...si incerc sa dau niste raspunsuri cu argumente.
La evenimentele unice pe care le traiesc nu pot sa inlocuiesc un fotograf profesionist. Am nevoie de experienta lui, de mijloacele tehnice de care dispune. Si, daca ma gandesc bine, un eveniment oficial are intotdeauna un fotograf profesionist. De ce sa nu ma inspir si eu din ceea ce fac altii!
Sa raspund la ceea de-a doua intrebare, din acest articol. Ma gandesc cum ar iesi fotografiile facute de mine la un eveniment important si, nu ma refer la cele realizate cu telefonul, ci la cele cu un aparat foto profesional. Luam un exemplu. In incapere lumina este prea slaba si lumea se misca...voi putea eu sa surprind pe pelicula momentele cele mai importante...vor fi acele fotografii clare. Raspunsul este categoric, NU!
Din doua motive:
1. Aparatul de care dispun nu este unul atat de performant;
2. Nu am experienta necesara pentru a surprinde momentele importante;
Ia ganditi-va cum ar iesi pozele facute de un amator, ca mine, la un eveniment unic din viata: botez, nunta, cununie. Ar putea ele sa fie incluse intr-un album de amintiri, pe care dupa ani si ani sa-l deschizi cu placere.
Fac o paranteza, chiar daca dispunem de tehnologie moderna: PC-uri, telefoane, etc si putem stoca fotografii, eu consider ca un album va dainui peste ani. Ai siguranta ca nu vor disparea.

Acum, am convingerea ca exista persoane care considera prezenta unui fotograf profesionist la un eveniment unic din viata lui, ca fiind de moda veche. De ce sa faci fotografii cand poti inregistra evenimentul. Desigur este alegerea fiecaruia si nu are rost sa intru in polemica pe acest subiect.
Acum, am descoperit pe net: aici fotograf de nunta , care ofera calitate la preturi acceptabile. Faptul ca, pentru evenimentele unice, ai nevoie de un profesionist este, in opinia mea, un lucru firesc.
Si, inchei prin a da un sfat. Cand alegeti un fotograf pentru evenimentul pe care il aveti, informati-va in legatura cu experienta acestuia...o puteti face extrem de simplu vizualizand portofoliul existent al respectivei persoane.
Din online-ul romanesc va doresc la cat mai multe fotografii reusite, la evenimentele unice din viata voastra.


Niciun comentariu: