15 aprilie 2015

Firma de animatori infinityevents.ro din Bucuresti

                                Firma de animatori infinityevents.ro din Bucuresti


Duminica a fost sarbatoare mare. Am sarbatorit Invierea Domnului. In fiecare an aceasta sarbatoare o petrec alaturi de familia mea, dar anul acesta am primit invitatia de a merge la o petrece de pitici, adica copilul unui prieten foarte bun implinea o anumita varsata si in dupa amiaza de duminica a avut loc o petrecere onomastica. Nu puteam refuza o asemenea invitatie. O zi onomastica a celui mic, ai carui parinti imi sunt vechi prieteni, nu trebuie refuzata indiferent de momentul si locul in care se desfasoara. Conform acestui principiu am purces in dupa-amiaza zilei de duminica la fericitul eveniment. Fiind si Sarbatoarea Invieri, parinti celui mic au ales sa inchirieze un loc special unde se organizeaza asemenea evenimente. Locul este dotat cu terasa, foisoare, piscina si loc de joaca pentru cei micuti. Vremea a fost una superba, dar nu atat de cald incat sa folosim piscina respectiva. Mai e destul pana sa intram si sa ne balacim in apa. Va dati si voi seama ca apa e destul de rece, chiar daca temperatura ne-ar indemna la un scaldat.
In timpul petreceri, micuti s-au tot jucat, s-au alergat in jurul acelei piscine. Veselie maxima, daca mai pun la socoteala si atmosfera creata de firma de animatori din Bucuresti, care a intretinut o atmosfera calda si prietenoasa. De fapt, erau cam 20 de copii si am avut tot timpul impresia ca se cunosteau intre ei de foarte mult timp.

Trebuie sa va spun ca prietena mea la un moment dat s-a gandit ca datorita acelei piscine s-ar putea sa se intample un lucru urat. Adica, un copil ar putea cadea in ea. Recunosc ca pana la sfarsitul petreceri am cam stat cu ochii pe aceea piscina, fiind foarte aproape de ea. Din fericire niciun copil nu a avut parte de o baie.
Ajunsi acasa am continuat discutia cu referire la piscina si am cazut de acord ca aceea nu isi avea rostul la o petrece pentru si cu copii, dar locatia respectiva era prevazuta cu asa ceva...

Sa revin la petrecerea la care am fost duminica si sa va mai spun ca totul a decurs intr-o atmosfera frumoasa. Odata cu sosirea actorilor de la firma de animatori din Bucuresti cei mici au fost extrem de incantati si mai tai tot timpul au roit in jurul lor.

Personal mi s-a parut o initiativa interesanta, copii fiind atrasi de ceea ce la propuneau animatorii. Cu siguranta ca m-am gandit la petrecerile la care, copil fiind, participam. Multi dintre voi le stiti, nu are rost sa facem comparatie. Asa au fost vremurile copilariei noastre.



In incheiere vreau sa va mai spun ca actori, ma rog animatorii, in programul lor, a avut o piesa de teatru, la care copii au fost invitati sa participae. Lucrul acesta mi s-a parut educativ si cred ca a fost pe placul parintilor. Asa am citit eu pe fetele lor si nu cred ca m-am inselat.
Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti parte de o zi frumoasa.

Un comentariu:

Anonim spunea...

da, intr-adevar piscina poate fi un pericol pentru cei mici....