7 mai 2015

Am făcut o rezervare la un hotel de trei stele din România




Am făcut o rezervare la un hotel de trei stele din România. Zona nu are nicio relevanță si nici numele hotelului. Am întrebat dacă este permis accesul cu animale de companie, talie mică. Mi s-a răspuns după aproape o lună: "Din motive sanitare nu este permis accesul in Hotel nici animalelor mici de companie, nici celor mari."
Asta în țara în care sunt făcute campanii de conștientizare legate de spălatul pe cap, de vizitele la ginecolog, în țara în care 60% din gospodării au toaleta în curte, în care la fiecare pas te leșină câte unul sau câte una pentru că pute îngrozitor a transpirație. 

Fiți voi "sanitari" cu Hotelul vostru cu tot. Eu nu vă dau vouă banii. Pot pune pariu că am un câine mult mai curat decât mulți dintre cei care dorm prin așternuturile voastre! Pot să mai pun pariu că au fost copii care au făcut pipi în pat (se mai întâmplă, ce să le faci?), oameni care au băut poate prea mult și au vomat pe unde au apucat și multe alte situații neprevăzute și nu tocmai sanitare emoticon grin

PS: 1. Da, bă, în alte țări poți merge cu câinele chiar și în restaurant. Dar ăia nu-s civilizați asa ca noi!
       2. Am promovat pe acest blog diferite destinatii turistice si locuri de cazare, cu sigurantă o voi face in continuare, dar asta nu inseamnă să nu arat si partea negativă din zona, de turism românesc.


Niciun comentariu: