12 iunie 2015

Cel mai frumos Ierbar

Azi mi- am umplut inima de bucuria unei amintiri dragi ! De - acum multi ani , ceva frumos ! Am avut cel mai frumos Ierbar si cel mai interesant Insectar din scoala , anul imediat urmator . Am umblat toate coclaurile ,din preajma satului ,dupa plante deosebite . Am devastat gradina bunicii dupa radacini tip tarus ! Am luat la intrebari toate batranele din sat despre denumirea fiecarei buruieni .
Mai apoi , am transferat totul la presat sub covorul mare , rosu , persan din sufragerie .

Si , da, cand a inceput anul scolar , am avut cel mai frumos Ierbar . Si primul 10 ca dupa aceea ... Veneau mai rar !
Vacanta anului urmator a fost mai dificila ... Tata nu suporta sa ma vada ca adun furnici ( erau ,de fapt , singurele de care nu - mi era frica ! ) ... Si mi- a adus din Combinatul de la Borzesti ( unde lucra ) 4 fluturi mari cat palma , fluturi de noapte Ochi De Paun - SATURNIA , care mi- au umplut Insectarul ! Si n- a mai fost loc pentru furnici ! Am avut o grija teribila sa nu las sa le putrezeasca aripile ! A fost cel mai tare Insectar ! A fost expus pe holul scolii ! Am fost felicitata ...
V- am plictisit !? Mi- au trecut asa prin cap toate astea ... Lucruri pe care n- am sa le mai traiesc ! Amintiri atat de frumoase!

Niciun comentariu: