12 iunie 2015

Marin Moraru ia atitudine



Un mare actor al scenei româneşti ia atitudine! Sunt sătul de mârlani şi de ţoape, de parveniţi şi de jigodii care promovează prostul gust, golăneala şi şmecheria!
 Marin Moraru, unul dintre cei mai talentaţi actori, a făcut un pas în spate şi critică dur aceste filme: "Cum pot eu să deschid gura să zic <<’te-n nară>>?
 Cum pot eu să spun aşa ceva?" 
"Ce să fac? Cu beep-uri d-astea de nu te mai saturi de ele. „’te-n gură, ‘te-n nară, ‘te-n suflet” şi alte lumânări... Asta este oribil, aşa ceva nu se poate! Ei cred că sunt „reali”, că sunt normali, că asta-i realitatea. Cum pot eu să mă duc să fac aşa ceva? Cum pot eu să deschid gura să zic „’te-n nară”? Spune-mi şi mie. Toate filmele româneşti fără asta nu există. D-asta nu mă duc la film. Nu se poate aşa ceva....", a spus Marin Moraru

sursa: activenews.ro

Niciun comentariu: