31 iulie 2015

Videochat

                                              Videochatul, o afacere rentabila

Am vorbit de foarte multe ori cu diversi prieteni de ai mei, despre problema locurilor de munca si de asemenea, de nivelul salariului din Romania. Parerea este cam aceeasi, se munceste la fel ca afara, dar salariile nu sunt aceleasi.
Unul dintre prietenii mei, imi spunea ca el nu intelege de ce, daca muncesti ca afara, preturile sunt cam aceleasi, dar salariul pe o luna difera atat de mult? Era revoltat pe faptul ca munceste foarte mult si ca primeste putin, la schimb.
Raspunsul meu a fost unul care mi-a venit instantaneu: deschide-ti o firma si-o sa ai profitul dorit! El, mi-a explicat foarte simplu, ca ar fi bine sa isi inceapa propria afacere. A vazut site-ul www.chatluckystudio.ro si ar face si el asa ceva, numai ca nu dispune de suma necesara.


O alta discutie pe care am avut-o cu o prietena de data aceasta, referitoare la studiourile de videochat, s-a focusat pe veniturile foarte mari pe care le obtin intr-o luna de lucru, modele de la videochaturi. Intrebarea era, cum de fac atatia bani? N-am avut un raspus. Nu am de unde sa stiu, dar din auzite si din ce am mai citit pe site-uri, am putut sa-i confirma ca sunt job-uri foarte bine platite.

Acum, faptul ca exista deja studiouri de videochat in Romania, cum este si Lucky Studio Iasi, nu este un motiv sa nu incerci sa iti deschizi o afacere noua. Nu pot insa sa ma pronunt in ceea ce priveste banii necesari unei astfel de investitii, dar cred ca nu e nevoie de foarte multi. Dimpotriva, cu o suma rezonabila se poate amenaja un studio de videochat. La asta m-am gandit dupa ce am terminat discutia cu prietenul meu.

Concluzia acestui articol este, acea ca, daca vrei sa performezi, chiar si pe timp de criza, trebuie mai intai sa incerci. Daca ai o idee de afacere, fara sa o pui in practica nu ai cum sa stii daca e buna sau nu. Se spune ca pe timp de criza este momentul prielnic unei investitii.
Sper sa nu radeti, dar un studio de videochat este o afacere potrivita pentru o perioada ca aceasta. Ca afacere, in opinia mea, se preteaza foarte bine acum.

Asadar, videochatul este o afacere rentabila si in vremuri de criza.

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti o zi mai profitabila, azi fata de ieri:)


9 comentarii:

Anonim spunea...

bune bancurile astea =))))

nina spunea...

ala cu halloweenu` si soacra e mortaal :))

hln_eu spunea...

ar trebui sa se faca o sedinta cu bancuri din astea in fiecare zi

radu spunea...

bun ala cu videochat-ul, nasol ca e ma-sa, ca de altfel nu-i rusine

berti spunea...

cele mai tari bancuri aici le gasesc :))))

corina spunea...

intr-adevar nu se castiga ca in strainatate, da daca lucrezi la videochat poti sa te intretii cum trebuie

raluca spunea...

da, si nici nu e nevoie de experienta

deea spunea...

salariile in romania sunt foarte mici, da nici lumea nu vrea sa se mai deschida la minte....

lacry spunea...

e mai nasol ca barbatii nu pot face videochat, da si asta e o idee de afacere, deschizi un studiu cu barbati, pentru femei :)