15 octombrie 2015

Evenimente surprinse cu camera video sport

sursa foto: www.techstar.ro
Nu stiu ce faceti voi in timpul vostru liber, dar mie imi place sa navighez pe net, sa ma uit pe yotube la videoclipurile cu accidente de masini. Sunt multi oameni care se uita la videoclipurile amuzante de pe youtube. Nu stiu, daca voi ati vazut acele videoclipuri cu soferi rusi, dar va spun ca sunt nostime si sigur va veti amuza de intamplarile inedite care au dus la provocare accidentului...

 Sunt persoane care se uita la videoclipurile hazli cu copii, animale, etc. S-ar putea sa fie persoane care considera ciudat acest mod de a-ti petrece timpul liber vizionand filmulete hazli de pe yotube.  E ciudat sa te uiti la filmulete cu accidente in care au murit oameni, dar ele exista si daca eu nu m-as uita.

Acum, poate va intrebati si voi ca si mine cu ce sunt filmate aceste evenimente? Cum sunt surprinse. Explicatia am gasit-o navigand pe net si descoperind site-ul www.techstar.ro. Pe acest site gasim camera video sport, cu care se poate inregistra asemenea evenimente, pe care le-am descris mai sus.

Personal ma bucur pentru ca asemenea filmulete pot aparea pe net si in mod special pe canalul yotube. Sunt multe videoclipuri cu accidente, dar si cu faze hazli, astfel pot sa mai rad si eu sau alteori sa ma uimesc cat de trazniti pot fi unii efectund depasiri riscante, meargand cu viteze exagerate in niste conditii riscante. Si, taoate acestea surprinse de ceilalti participanti la trafic cu o camera video sport.

Nu inchei fara sa revin la site-ul techstar.ro, pentru a va spune ca in aceasta perioada exista reduceri la unele produse comercializate. Un exemplu fiind camera video sport din imaginea atasata la acest articol.Camera Sport Action Cam F22 Mini HD 5MP 60fps , de la 595 lei la 238 lei.
Si, cu asta cred ca v-am captat atentia si va veti arunca un ochi pe site-ul respectiv.

Din blogosfera romaneasca va doresc o zi minunata!

Niciun comentariu: