29 octombrie 2015

Site cu rochii de seara

In ultima vrema am constatat ca site-urile cu imbracaminte sunt o nisa aflata in plina expansiune, la noi dar si pe la altii. In mod deloc surprinzator, toate au la vanzare cate o rochie de seara chiar daca, mai sunt si unele exceptii si acolo intr-un colt, exista cateva produse pentru barbati. Pai, trebuie si un barbat sa aiba pe ce cheltui banii.
Cum vi se parea un site cu rochii online? Pur si simplu, cand vreti sa cumparati asa ceva, pentru un eveniment special (ex: rochii de paiete, cu spatele gol, incretita la fund), apelati la site-ul helenboutique.ro. E adevarat, ar putea fi o problema cu masurile, chestiile de genul asta, dar asta ar fi o problema personala. La doamne si domnisoare oricum o rochie vine mai mulata, alta este mai larga. Unele dintre acestea sunt cumparate ca sa fie purtate o singura seara.

O intrebare am mai mult din curiozitate: oare aceste magazine au vanzari? :) Mie, imi par cam multe :)

Acum sa va zic si-o chestie personala! Eu, am vazut o rochie de seara pentru prima oara la colegele mele de serviciu, la o petrecer. Uau, mi-am zis da ce naiba mai sunt si astea? Adica ce? nu puteau sa vina si ele in fuste?  Ce naiba e cu chestiile astea lungi pana-n pamant de care se impiedica ? Ciudat.

Anii au trecut, iar acum  a vedea doamne sau domnisoare imbracate in rochii de seara nu mai e, nici macar pentru inapoiatul de mine, ceva straniu. Am aflat care este utilitatea lor, cand si de ce se poarta ele. Inseamna de fapt eleganta si rafinament. O femeie poate sa fie sexy si provocatoare si intr-o rochie de seara. Pentru ca exista rochii de seara sexy. Si nu-s de prost gust.

In acest situatie, nu ma mira deloc existenta unor magazine care comercializeaza in online rochii si pantofi care se asorteaza, ca de exemplu.
Pe langa magazinele ce vand tot felul de zdrente, un magazin ca cel din link-ul pe care vi l-am dat, e o oaza de eleganta.
Si, va mai spun ceva: - Livrarea acestor produse se face prin firma Urgent Curier, intr-un                                                                   interval de 2-5 zile lucratoare.
                                 - Produsele pe care le achizitionati sunt identice cu cele din fotografiile de                                                         pe site.
                                               
                                 - aveti posibilitatea returnarii produsului


Mai multe informatii gasiti aici .



Niciun comentariu: