12 noiembrie 2015

Amenajarea unei curti

Articolul acesta mi-a fost inspirat de un site, ai aici link-ul http://pavconsult.ro/, pe care l-am descoperit aseara in cautarile mele prin online.
Atunci cand ai un proiect propriu de modernizare al locuintei, cu siguranta trebuie sa ai si unul pentru amenajarea curtii. Ma refer la locuintele cu curte, nu la locuintele din blocuri.
Asadar, gradina are un rol important in modernizarea locuintei si pentru asta va trebui ales un design modern si cat mai util. Printr-un astfel de proiect se poate beneficia din plin de avantajele realizate in urma finalizarii intr-un ansamblu integrat: casa-gradina, iar prezenta unor pavele pe aleile gradinii este mai mult decat indicata. Un pavaj bun va rezista in timp la intemperile vremii: Inghet- dezghet, ploaie, soare puternic.


Adăugaţi o legendă
Daca ar fi sa imi construiesc o casa noua, de la zero cu siguranta as stii ce pavaje va avea gradina mea. Idei despre cum sa-mi amenajez vechea gradina am, dar stiti ca intotdeauna cand incepi de la zero, lucrurile sunt mai simple. Nu trebuie sa strici vechile alei, aruncand la gunoi pavele bune, pentru ca nu se mai potrivesc cu noile pavele pe care le-ai achizitionat. Atunci cand iti construiesti o casa si-o gradina de la zero , o poti concepe si executa asa cum vrei tu!

In opinia mea, gradina "joaca" un rol important in aspectul pe care il poti da casei tale. O gradina trebuie sa aiba un decor simplu si cat mai frumos, pentru a avea tot cea ce e necesar pentru a petrece clipe relaxante.
PavConsult poate fi solutia. Spun asta vazand pe site-ul lor modelele de pavele, usurinta cu care pot fi montate. V-am atasat si-o fotografie cu modelul care imi place cel mai mult.

Cateva cuvinte si desprea avantajele oferite de cei aminti de mine mai sus:
- au afisate preturile pe o pagina speciala;
- se poate achizitiona si elemente de pavaj: borduri, rigole, jgheaburi, coame de gard sau de stalpi.
- exista un nr.de telefon si o adresa de e-mail pentru contact;

Asadar daca v-ati hotarat sa folositi pavele si executia lor va fi facuta de catre profesionisti, nu veti avea probleme pe termen lung.

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti un sfarsit de toamna linistita si pavelele cele mai frumoase :)
PS. Pentru niste idei foarte frumoase, ca aspect, vizitati site-ul Ziarul de Iasi.



Niciun comentariu: