11 noiembrie 2015

Caciula din blana de iepure

Fiind foarte friguros de fel, mi-am luat o caciula din blana de iepure. Este cea mai calduroasa caciula pe care am avut-o vreodata. Toata ziua mi-as tine urechile in ea. Nu este inalta sau uriasa, ca sa ma faca sa arat ca un" bolsevic" dimpotriva, este perfecta pentru capul meu nu prea mare. Problema cu aceasta caciula a aparut cind a venit timpul sa o spal. Incotro? La masina nu o pot baga, ca imi ramine fara blana si imi zboara tot puful de pe ea, asa ca m-am dus la patru spalatorii si toate au refuzat sa o primeasca, pe motiv ca e un delicat si ele nu presteaza astfel de servicii: sa curete puf de iepure. 


Nu pot purta toata iarna o caciula fara sa o spal. Nu vreau sa miros a iepure nespalat. Intr-o zi, cascam gura prin oras, si, intimplator, am dat de o curatatorie pentru lucruri din piele si din blana. Timp de doua saptamini imi vor retine caciula pe care o vor curata pentru patruzeci de dolari. Doua saptamini sa freci o blanita? In fine, sa faca bine sa mi-o dea inapoi coafata si parfumata. In Romania, numai la cizmar, croitor si curatatorie sa nu ajungi, ca ai ceva de plata.
La fel am patit cu niste lucruri din casmir. Obosit sa ma tot duc cu ele pe la spalatorii speciale, intr-o zi m-am facut ca nu vad si le-am bagat la masina de spalat. Duse si scofilcite au iesit de acolo. Naiba le-a mai purtat. De atunci, mi-am propus sa evit sa imi iau lucruri complicate, facute din materiale care cer serviciu special de intretinere. Dar asa mi-a placut caciulita asta din puf de iepure, nu doar pentru ca este draguta, dar si foarte calduroasa. Acum, pentru doua saptamini trebuie sa astept pina voi putea din nou sa-mi bag capul in ea. Feeling nostalgic si infrigurat dupa caciula mea din blana de rozatoare tzup tzup tzup

Niciun comentariu: